הפוליטיקאי היהודי-צרפתי, מאיר חביב, שקיבל למשרדו בצרפת מכתב מאיים על חייו, בו נכתב "חזיר ציוני" ואליו צורפה אבקה לבנה בלתי מזוהה, התראיין היום (שלישי) בתכניתה של אילה חסון ב-103FM, והבהיר כי הוא נותר נחוש להמשיך בעבודתו: "שבתי לפריז אחרי ביקור קצר בישראל. ביום שני בבוקר קיבלתי את מכתב האיום על חיי. באותה עת הייתי בפגישה ולא עניתי לנייד. סיפרו לי שהתקבל מכתב איום במשרדי עם אבקה חשודה. עירבנו את המשטרה בנושא ולקחו את העוזר הפרלמנטרי, שנגע בטעות באבקה, לבדיקה במקום סגור מחשש שמדובר בחומר רעיל או רדיואקטיבי".



"לעת עתה לא ניתן לזהות מי כתב את המכתב אבל אני כבר רגיל לזה לצערי", הוסיף. "בזמן האחרון יש תאוצה בכמות האיומים נגדי ויש מי שמאיימים שימשיכו לרדוף אחרי עד שאמות. היו פעמים ששלחו לי גיליוטינה ותהו מי יהיה הראשון שיהרוג אותי. יש לי מאבטחים שנמצאים סביבי 24 שעות וכנראה שעוד יעלו את רמת האבטחה סביבי". 


עוד אמר חביב כי "אני לא דואג למצבי שלי, אני דואג לצרפת. צרפת אינה מדינה בה מאיימים להרוג חברי פרלמנט. שנאת היהודים ממשיכה, גם בתקשורת הצרפתית נוטים לעשות לנו דמוניזציה לכל מה שרע בעולם וזה מחלחל".

על שינוי היחס ברחוב הצרפתי כלפי היהודים סיפר: "אכן יש שינוי, אך אני נולדתי בצרפת ואני קשור למדינה הזו, היא המדינה שלי. אני לא דואג למצבה של ישראל, היא תהיה משגשגת מכל הבחינות. העם היהודי חי וקיים. אני דואג לצרפת שבמשך שנתיים וחצי היו בה 250 הרוגים בעקבות פיגועי טרור. יהיה בסדר בעזרת השם. אני מאחל שנה טובה לכולם".