הימים שלפני חגי תשרי, הם הימים העמוסים ביותר של העמותות שעוזרות לאזרחים נזקקים. כ-5000 מנות מזון יחולקו השבוע במסגרת פרויקט של עמותת יד עזר לחבר בחיפה בחלוקה ראשונה, אבל עיקר החלוקה מתבצעת בשעות הלילה המאוחרות כדי לסייע לאלה שלא רוצים להיחשף לקבל את הפרטיות שלהם.



במהלך מבצע אריזת חבילות המזון לראש השנה אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "הבוקר עזבו את כל משימותיהם המשטרתיות והחשובות קבוצה גדולה של שוטרים ושוטרות ממשטרת חיפה, שוטרי הסיור הרגלי של רובע הדר, הם לקחו פסק זמן מכל פעילותם המבצעית וזאת על מנת להגיע אל קריית החסד וה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה למטרה חשובה ביותר והיא אריזת אלפי חבילות מזון לניצולי שואה, מיעוטי יכולת ולנזקקים, המחולקות גם ממש ברגעים אלה באמצעות עשרות מתנדבי העמותה ורכבי העמותה גם ישירות לבתים".



"שיבחתי את פעילותם והתנדבותם של השוטרים ממשטרת ישראל, השוטרים הם דוגמה טובה לכל כלל הציבור הרוצה להגיע להתנדב ולסייע לטובת רווחתם של ניצולי השואה גם בימים כאלה של לפני חג ראש השנה שכבר עומד לו בפתח ויגיע אלינו בעוד פחות משבוע. יישר כוח וכל הכבוד לכם שוטרים יקרים, תודה לכם מקרב לב משטרת ישראל, זה כלל לא מובן מאליו, אוהבים אתכם".


.


עו"ד רועי סבג ממשרד נ. פיינברג ושות', אשר זכה באות "תלמיד ראוי לשבח" ע"ש השופט יצחק זמיר על תרומתו לקהילה בזמן לימודיו האקדמאים וכן במגן שר הרווחה למתנדבים מצטיינים על פעילותו למען השכבות החלשות בעיר, הגיע השבוע מדי ערב, בימים האחרונים לעיר חיפה כדי לקחת חלק פעיל בהכנת אלפי חבילות מזון לניצולי שואה ומשפחות נזקקות אותן מחלקת עמותת יד עזר לחבר. העמותה תמשיך לחלק חבילות מזון ממש עד כניסת החג.


רועי סבג. צילום: יח"צ