"המלאי מוגבל", יריד תעסוקה מיוחד, יציע לאנשים עם מוגבלות מגוון משרות איכותיות בחברות מובילות במשק הישראלי. היריד נערך ביוזמת נורית פלג וולברג, מידענית וסופרת, בחסות בנק הפועלים ובשיתוף ההסתדרות הציונית העולמית, בלה דיגיטל ומקשיבים נט. היריד יתקיים מחר בשעות 8:30־16:00 באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב, וחברות מובילות במשק הישראלי יציעו בו מאות משרות איכותיות פתוחות ומגוונות לאנשים עם מוגבלות. המשתתפים ביריד ייהנו מסדנאות למחפשי עבודה, הרצאות מעולמות הקריירה והאקדמיה ושיתוף סיפורי הצלחה.



ההשתתפות באירוע תהיה חינם למחפשי עבודה עם מוגבלות שיירשמו מראש בכתובת האינטרנט http://nurit.ussl.co.il. נורית פלג וולברג מספרת: "אני גאה ונרגשת לקראת פתיחתו את של היריד המיוחד הזה. אני מכירה מקרוב את הקשיים שאנשים עם מוגבלות מתמודדים איתם, וחשוב לי מאוד להשפיע, בעיקר בתחום התעסוקתי הכל כך קריטי עבורם".



אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, סיכם: ״אנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק ביוזמה חשובה כל כך, וקוראים לחברינו מהארגונים העסקיים הגדולים בישראל להצטרף אלינו ולהציע משרות איכותיות גם לאנשים עם מוגבלות. התרומה במקרה זה תהיה משולשת - גם לעובד עצמו, גם לעסק וגם לחברה הישראלית כולה".