אם יש עיתונאי שמכיר את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא ללא ספק בן כספית, שהוציא במהלך השנה האחרונה ספר על ראש הממשלה, שהפך גם להיות רב מכר. במהלך תוכניתו המשותפת עם אריה אלדד ב-103FM, בחר כספית להעניק לנתניהו את "השוטר הטוב", שבכל יום מוענק למישהו אחר. כספית העניק אותו לנתניהו, אבל לא שכח לצרף עקיצה, והכל בזכות מסיבת העיתונאים "המאולתרת".
"בנימין נתניהו הפתיע היום עד מוות, שבמהלך מסיבת העיתונאים למינוי הנגיד, אמר שהוא מוכן לענות על כל שאלה, בכל נושא. אין ספק שעד עכשיו הכל בסדר, ומגיע כאן שוטר טוב. אבל מה זה שלאירוע הגיעו רק כתבים כלכליים, לא היה להם מושג מה לשאול על התהליך המדיני, על עזה, על החקירות ושאר ירקות. מדינאים ופוליטיקאים סימסו שאלות, המערכות נכנסו לטירוף, וזה מדגיש שוב עם איזה גאון יש לנו עסק. כי עכשיו מה שהוא יגיד זה 'לא היתה לנו בעיה לענות על הכל, אבל הם לא ידעו לשאול'".
בתפקיד השוטר הרע בחר פרופ' אריה אלדד את קברניטי אוניברסיטת ירושלים, שאמר: "סנאט האוניברסיטה רוצה את להצטרף לעתירה נגד המעצר של לארה אל קאסם, שכניסתה נמנעה כי היא פעילת BDS. למה הסנאט צריך לצדד בבחורה כזאת, שהרי הארגון הזה קורא להחרים גם את האוניברסיטה העברית". 

"יהיה כנס 'חיים תחת הכיבוש', עם הגרועים מנציגי השמאל הקיצוני, שיהיו בירושלים. שום ארגון ציוני שפוי לא היה מקצה את האולם שלו, שמדבר על הכיבוש בירושלים באמצעות הטבע כמכשיר למימוש הכיבוש. מדובר על קבוצה שמעדיפה הזרמת מי שפכים של הפלסטינים, על מתקן טיהור. לא נשאר באוניברסיטה העברית כלום. חוץ מהשם, היא ממש נגדנו ובעד הערבים".