פייסבוק הסירה פוסט אותו פרסם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שקרא לנקמה על רצח שני חיילי הנח"ל החרדי בצומת גבעת אסף בשבוע שעבר. "משטרת המחשבות של אנשי פייסבוק הפרוגרסיביים הקיצונים הגיעה גם אלי! מזל טוב!", כתב בפוסט שהעלה לפייסבוק.



"בפייסבוק קיימים דפים רשמיים של ארגונים מטעם חמאס, חיזבאללה והמשטר האיראני", המשיך, "כמו כן קיימים אין סוף דפים שקוראים להשמדת ישראל ולרצח יהודים. אלפי פוסטים אלימים וקיצוניים של אנשי שמאל כלפי וכלפי משפחתי, כולל איומים באלימות פיזית ואיומי רצח לא מוסרים. כל אלה לא עוברים על כללי הקהילה של פייסבוק. הם במסגרת חופש הביטוי".



"הימין בכל העולם צריך להתעורר", תקף, "הכלי ביטוי היחיד שיש לנו הוא הרשתות החברתיות מכיוון שהתקשורת הממוסדת נשלטת כולה על ידי השמאל הקיצוני (בישראל כמו באמריקה ואירופה). כעת מנסים לסתום לנו את הפה במקום היחיד שבו יש לנו זכות להביע את דעתנו. צלמו את הפוסט והפיצו אותו באמצעות תמונה, כי רוב הסיכויים שפייסבוק יסירו גם את הפוסט הזה".



בפוסט אותו הסירה פייסבוק נכתב בעקבות הרצח של שני החיילים "יהיה זכרם של הנרצחים ברוך. מקווה שנזכה לנקום את מותם כמו שקרה הלילה עם הרוצח של קים וזיו מהפיגוע בברקן. לעולם לא יהיה שלום עם המפלצות בדמות אדם הנקראים מאז 1964 'פלסטינים'. יש לעודד הגירה שלהם מחוץ לארצנו לעבר 22 המדינות של אחיהם".