בעקבות החלטתו של ראש עיריית טבריה רון קובי לאשר תחבורה ציבורית בעירו בשבת, קיבל קובי איומים על חייו. בשיחה עם ברהנו טגניה ומשה נוסבאום ב־103FM הסביר אתמול קובי מאין לדעתו מגיעים האיומים ותקף את שר הפנים. "בטבריה יש את המאפיה של אריה דרעי", אמר קובי, "אתם לא מבינים את זה? אתם פשוט לא קולטים מה קורה פה. ש"ס מנסים להשתלט על המדינה, על טבריה".
עוד הוסיף קובי: "יש איומים על החיים שלנו. זה בא באיומים לרצח, קריאות של הסתה, מות יומת, פשקווילים, קריאות נאצה, תמונות, 'פולסות דנורות' מפה ועד ירושלים". 
ברור שהכל קורה בגלל התחבורה הציבורית בשבת בטבריה.

"שמע, טבריה - ואנחנו פה המובילים שלה, חילוניים. מפה אנחנו מוציאים את הבשורה של ההתנתקות של מדינת ישראל מההתחרדות הזאת ומהכפייה החרדית שכולם מתרפסים בפניה, פוליטיקאים חלשים מובילים את מדינת ישראל לחיבורים הזויים עם אריה דרעי וחבר מרעיו".
אתה מכוון כל הזמן על אריה דרעי, אבל תסביר לנו מה המשמעות. מפקד התחנה קרא לך והסביר לך את רמת הסיכון?
"זה לא רק מפקד התחנה, אלא המחוז. הם הרימו את דרגת המאוימות שלי לשש, הדרגה החמורה ביותר. סכנת חיים".

 
מה אמרו לך?
"מה אמרו? שיש סכנה ושצריך מאבטחים, צריך פה בדיקה, מצלמות טלוויזיה 24/7 , אבטחה צמודה. לא פשוט. לא קל".
 
מה אומרים במשפחה?
"שמע, לא כולם יודעים הכל, אתה יודע למה? כדי לא להלחיץ אותם, אבל עכשיו אחרי שדיברנו על זה כולם יידעו".
 
ראש עירייה שמושך אש מכל הכיוונים.
"אני לא מושך אש, אני בסה"כ אומר את מה שכולם חושבים ומפחדים להגיד. גם בכנסת וגם בממשלה הגיע הזמן שהכפייה החרדית תפסיק לשלוט בחיי המדינה. חוק כבוד האדם וחירותו. הגיע הזמן שיפסיקו להסתכל לאנשים בצלחת, שיפסיקו לראות מה הם עושים ביום שבת ויש עיר לנהל ויש תיירות. לפני יומיים התחילה פה תעמולה שמזכירה את הימים האפלים של מלחמת העולם השנייה. יש פה עבודה מתוזמנת של ש"ס, של מיני גופים עלומים שמנסים פה לחפור קרדום, לחפור בכל מה שקורה פה.
 
"אריה דרעי מפחד מרון קובי, ואריה דרעי מפחד להגיב. מפחד. לקחנו את ההגמוניה, לקחנו לו את כל הכלים שהיו בו. הוא השתמש ברבנים, ברב עובדיה ואח"כ ברב שלום כהן, והוא ניסה וניסה להפחיד את התושבים, אבל אתה יודע מה קרה? כל תושבי טבריה החרדים והדתיים באים לטיילת ביום שבת ומצטרפים ל-30 אלף איש שבאים ונהנים מהשמש, מהטיילת ומהאווירה".