דווקא האמון על אכיפת החוק הוא שרמס אותו: שוטר מתחנת מודיעין, שי אלגרבלי, הורשע היום (רביעי) בביצוע עבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית, בנערה בת 16 שהתנדבה בתחנת המשטרה, במסגרת "מחויבות אישית" בבית הספר. השופט, אברהם הימן, דחה את גרסתו של השוטר, לפיה הנערה העלילה עליו ושיקרה אודות המעשים המיניים וההטרדות שביצע בה וקבע כי היא "מפוקפקת לחלוטין".



אלגרבלי הורשע בכך שבעת התנדבותה של הנערה, הפנה אליה התייחסויות חוזרות שהתמקדו במיניותה וכן הציע לה הצעות בעלות אופי מיני. כמו כן, במספר הזדמנויות שונות, בעת ששהו הנאשם והמתלוננת יחד במשמרת, נהג הנאשם לחבק את המתלוננת חיבוק בעל אופי מיני, במהלכו הצמיד אותה לגופו באמצעות יד אחת ובאחרת - ליטף את החזה והישבן שלה, מעל לבגדיה, וזאת שלא בהסכמתה.



"אין בגרסת הנאשם ממש"


"לאחר שאני בוחן את עדותה של המתלוננת, כמו גם החיזוקים הראייתיים הרבים כפי שפירטתי לעיל, אני סבור שאין בגרסת הנאשם ממש", כתב השופט בהכרעת הדין.



עוד נכתב בהכרעה כי הנערה העידה בכאב רב: "כאבה ומצוקתה באו על רקע הפגיעה הקשה שפגע הנאשם במתלוננת. הפגיעה המינית באדם היא קשה לפי שיש בה חדירה אל האוטונומיה הגופנית של אדם. הוא הדין במקרה שלפני. הפגיעה המינית של הנאשם בנערה צעירה זו, למעשה ילדה, הותירה בה צלקות עמוקות. צלקות אלה עלו מידי כל מילה שאמרה בעדותה לפני".