חקירת פרשה 1131: שרידי הגופה שנמצאו בחפירות לפני כשבוע וחצי הינן של הנרצח ג'ורדן אזולאי. כך התברר היום (שני) לחוקרי היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים בלהב 433, שקיבלו את תשובות המעבדה שאימתו את החשד כי הגופה שנמצאה שייכת לאזולאי. הודעה על כך נמסרה היום גם ל למשפחתו. גורמים בחקירה עושים מאמצים רבים על מנת לחתום על הסכם עם עד מדינה המהווה גורם פשיעה ששמו נקשר לפרשת 1131. כזכור, נחשף ב''מעריב-אונליין'' כי לנוכח פרטים שעלו מהחקירה, המשטרה מחזיקה ברשותה עד מדינה שמסייע לה בפענוח פרשות רצח מהעשור האחרון .



לנוכח ההתקדמות בחקירה, נעצרו עד כה 12 חשודים המעורבים על פי החשד ברציחתם של אזולאי, מור אלגרבלי, רמי אמירה, משה נחייסי, בר כהן ושרון מזרחי, ונראה כי החוקרים משוכנעים שמדובר בעד מדינה אמין וכדי להשלים את הפאזל ולהדק את החגורה סביב החשודים הם מעוניינים בעד מדינה נוסף שעל פי סדר הדין הפלילי יכול להוביל להרשעתם של כל המעורבים.



בשלב זה, המשטרה נמנעת מלאפשר לאותו גורם להיפגש עם עורך דינו, וזאת כדי שלא יקשה עליהם במשא ומתן עמו, כך נטען על ידי פרקליטים פליליים. עד כה, בית המשפט נעתר לבקשות המשטרה והאריך את מעצרם של החשודים כבר בפעם השלישית כשהוא מציין כי מדובר בחומר ראיות הקושר את המעורבים לחשדות המיוחסים להם.




"עדות על אדם נוסף - משנה את התמונה"



"לא מין הנמנע כי המשטרה מנסה לסגור קצוות עם עד מדינה נוסף. אם כן מדובר בתפוח אדמה לוהט ונצטרך להתארגן בהתאם. יש פה עדויות שעלו מעד מדינה שהם מחזיקים שהוביל למציאת שרידי גופתו של אזולאי אבל זה לא מחייב שהוא מפליל את האנשים הנכונים . הוא ידע על מקום הקבורה של אזולאי וזה קושר אותו, אבל מעבר לזה הדברים יתנהלו בבית המשפט. עדות חותכת של אדם נוסף משנה את התמונה" מסר גורם המעורה בפרטים.



ג'ורדן אזולאי. צילום: פוסטה
ג'ורדן אזולאי. צילום: פוסטה



כזכור, היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים בלהב 433 מנהלת בימים אלו חקירה שזכתה לכינוי 1131 ובכללה מעשי פשיעה חמורים לרבות מקרה רצח שאירע לפני חמש שנים ובמהלכה נעצרו מספר חשודים. בפרשה זו ככל הנראה מסתייעת המשטרה בעד מדינה שחשף פרטים על אירועים חמורים שהתרחשו בשנים האחרונות באזור המרכז. עד כה הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נחקרים אירועי הרצח של ג׳ורדן אזולאי, שרון מזרחי, מור אלגרבלי ואיציק גפן.