נתין זר תושב סרי לנקה, שעבד בניקיון במשך שלוש שנים באופן לא חוקי בביתה של משפחה בירושלים, הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, בביצוע מעשה מגונה בבת המשפחה, ילדה בת שש. על פי כתב האישום, הנאשם ניצל את הזמן שבו אבי המשפחה יצא מהבית והאם נחה בחדר השינה, וביצע את זממו בילדה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, הנאשם, אודישה פריאנקרה, בן 46, שהה בישראל מכוח אשרת עבודה לטיפול בקשישים. במשך שלוש השנים האחרונות, עבד בניקיון בבית המשפחה המתלוננת, בניגוד לאשרה שניתנה לו. מכתב האישום עולה כי בבוקר ה-11 באוגוסט, הגיע פריאנקרה לבית המשפחה ונכנס באמצעות מפתח שנתן לו אב המשפחה.



בית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: אתר הרשות השופטת
בית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: אתר הרשות השופטת



בשעות הצהריים, הגיעו לבית ההורים, יחד עם בתם בת השש. האם ובתה נכנסו לחדר השינה של ההורים למנוחת צהריים והנאשם המשיך בעיסוקיו בניקיון הבית. כשעה לאחר מכן, עזב האב את הבית.



לאחר לכתו של האב, בעת העובד שעסק בניקיון שרותי הילדים, נכנסה הילדה לחדר ושוחחה עמו. על פי כתב האישום, פריאנקה נישק את הילדה בלחייה, הרים אותה ונשא אותה לחדר השינה.



שם השכיבה הנאשם על המיטה וביצע בה מעשה מגונה, עד שהילדה דחפה אותו וברחה מהמקום. היא רצה לחדר השינה של אמה, העירה אותה וסיפרה לה את שאירע. לאחר מכן פריאנקה נטל את התשלום עבור ניקיון הבית שהיה מונח מבעוד מועד במטבח ועזב את המקום.



"במעשיו המתוארים לעיל, ביצע הנאשם מעשה מגונה במתלוננת שהיא קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים וזאת ללא הסכמתה החופשית", נכתב בכתב האישום.