"שמו אותי מתחת לרדאר, מסתבר שכל קירח עם עיניים כחולות הוא רפי רפאלי ויש צורך מיד להזעיק אותו לחקירה במשטרה". כך טען הערב (שלישי) רפי רפאלי, אביה של דוגמנית הצמרת בר רפאלי, לאחר שקיבל זימון לחקירה במשטרה בעקבות תלונה שהגיש נגדו סגן ראש עיריית הוד השרון, יואב רוזן, לאחרמ פגש לכאורה שהתרחש בין השניים באחד הכבישים בהוד השרון.



מדברים שטען רוזן, עלה כי במהלך נסיעה בכביש, נסע מאחוריו רכב שצפר לו ובשלב מסוים אף ירד הנהג מהרכב כשהוא חש סכנה. לטענת רוזן, כך עולה מהתלונה, כשפנה אל אדם אחר ושאל אותו אם הוא מזהה את התוקף, השיב לו זה כי מדובר ברפי רפאלי. עוד ציין רוזן כי החשוד בתקיפה הינו אדם קירח הנוסע ברכב של גנגסטרים.



בתגובה השיב הערב רפאלי: "הסיפור הזה נדמה לי כבדיחה גרועה, כבר אתמול בשעות הערב קיבלתי שיחת טלפון מצעירה שהזמינה אותי לחקירה כיוון שלא הזדהתה, סברתי שמדובר במתיחה והתעלמתי מהפנייה שלה. הבוקר איש לא יצר עמי קשר ורק בשעות הערב קיבלתי טלפון נוסף שבו התבקשתי להגיע לחקירה. בדיעבד, רק כרגע נודע לי את המניע לזימון לחקירה ואני פשוט המום".



"המום". רפי רפאלי. צילום: רפי דלויה
"המום". רפי רפאלי. צילום: רפי דלויה



רפאלי הוסיף: "לאחר שהייתי במעצר בית, אותו לא הפרתי. ביום ראשון רכבתי על אופנוע למוסך ומשם למונית במח''ש כדי להגיש תלונה נגד השוטרים על האירוע שהתרחש בחצר ביתי. משם חזרתי הביתה. אתמול, יצאתי שוב, רכוב על האופנוע, הפעם למשרדו של עורך דיני ומשם חזרה הביתה. היום בערב יצאתי עם הרכב שלי למכון הכושר בקניון שרונים. אני חייב לציין שברכב שלי מותקנת מצלמה שמתעדת את הנסיעה שלי וקל יהיה לבחון את החומר כדי להבין שאין לי יד ורגל בטענות שהושמעו כלפיי על ידי המתלונן שאיני מכיר אותו. אני לא מבין מה רוצה ממני המשטרה, איך קורה שכל אדם קירח עם עיניים כחולות הוא בחזקת רפי רפאלי ומיד באותה נשימה בחזקת חשוד".



גורמים במשטרה הודיעו אתמול כי יש בידם די ראיות להעמדתו של רפי רפאלי לדין ולהגיש נגדו כתב אישום באשמת תקיפת שוטרים. הדברים נאמרו בעקבות תלונה שהגיש רפאלי כנגד שוטרת ושוטר שלדבריו תקפו אותו בעת מעצרו. "רפאלי ניסה ליצור פרובוקציה וכעת הוא מנסה להטיל דופי בשוטרים שהגיעו לזירה בעקבות תלונות של שכנים ולא מעבר לכך".



רפאלי, טען מנגד כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה נגד השוטרת שעצרה אותו. בראיון לגלצ סיפר רפאלי את השתלשלות האירועים באותה תקרית שאירעה לפני כשבועיים, כששוטרים הגיעו לביתו ועיכבו אותו בעקבות הקמת רעש בחצר. רפאלי ששהה במעצר בית וכעת אינו כפוף לתנאים מגבילים, הבהיר היום כי לא היה כל מטרד של רעש. "שוטרות ניסו להתפרץ אליי הביתה. אנחנו לא עניינו אותן. היינו חמישה אנשים בחצר, מוזיקה לא היתה. השוטרת ובן זוג שלה, נכנסו לחצר וחיפשו לראות ידוען, מפורסם, ביקיני ובחורות".