גל תביעות ייצוגיות: לאחרונה הוגשו מספר תביעות גדולות, מה שגרם לטל ואביעד לצחוק על העניין הבוקר (חמישי) בתוכניתם ב"רדיו ECO99FM". "ישנה ידיעה בעיתון על תביעה ייצוגית נגד יונילוור, נער בן 15 שטוען שחטף סלמונלה מקורנפלקס שאכל", ציין טל. "אני אגיד לך יותר מזה. זה לא כזה נורא שלשולים, תכלס היה מתאים לי עכשיו, הוסיף. "מה קרה לך? זה איום ונורא", ענה לו אביעד אך טל המשיך בשלו: "תן לי איזה ריסטרט לבטן". "כשיטת הרזיה?", שאל אביעד. השניים הוסיפו: "צריך ללכת למכולת ולבחור מה לאכול - ממש כמו בבופה, כדי לזמן פצצה לבטן". 




"תביעות ייצוגיות זה הדבר הכי לא ייצוגי שיש במדינה שלנו", טען אביעד. "שיישבו ענת גביראל וסיה ויחשבו ביחד על קו הגנה. תאמר האחת 'סיה, לפני שפגשתי אותך לא הכרתי את שירייך. קניתי את האלבום הראשון וגם את השני ושמעתי אותם ברצף. הייתי בהופעה עד הרגע האחרון". טל ואביעד סיכמו את הקטע: "אם היית בהופעה של סיה וגם אכלת קורנפלקס זה בוכטות! אתה חוגג עם תביעות ייצוגיות". 



כזכור, לפני כשבוע וחצי הוגשה תביעה ייצוגית על סך תשעה מיליון שקלים נגד מפיקי המופע של סיה בישראל, זאת בשל טענות ל"מופע דל ורזה, קצר ובאיכות ירודה", מה שגרם לטענת מגישי התביעה לאכזבה בקרב המעריצים. מספר ימים לפני כן, משפחת צעיר הגישה תביעה ייצוגית בגובה 15 מיליון שקלים נגד חברת 'יוניליוור' לאחר שלטענתם אכל הצעיר קורנפלקס וחלה במחלת מעיים. זאת לאחר הסערה בה התגלתה סלמונלה במוצרי החברה.



תוכניתם של טל ואביעד, כל בוקר מ-7:00 עד 9:30, רדיו "ECO99FM"