המשטרה הגישה אתמול כתב אישום נגד תושב רמלה, בן 34, בחשד שגנב טלפונים סלולריים רבים תוך שהוא משתמש בתחבולה. בנוסף, הוא מואשם גם בביצוע התפרצויות לדירות ולעסקים באזור השפלה. לפני מספר ימים עצרה המשטרה את הצעיר, ובחקירתו הוא קשר עצמו לעבירות המיוחסות לו.



גנב הטלפונים הסלולריים בפעולה

הפרשה חלה לאחר שמהלך החודש האחרון התקבלו במשטרת ישראל תלונות רבות מאזרחים על גניבת הטלפונים הניידים שלהם בעיר לוד. בעדותם סיפרו הקורבנות כי הגניבות בוצעו על ידי חשוד בשיטות ותחבולות שונות, לרבות ניצול טוב לבם של קורבנותיו. בחלק מהמקרים ניגש החשוד לאותו מתלונן וביקש ממנו כביכול לבצע שיחת טלפון ולאחר שקיבל לידיו את מכשיר הפלאפון היה נמלט מהמקום.

הגנב מנצל את העובדה שהפקידה עוזבת את השולחן ולוקח את הטלפון שלה


במקרים אחרים היה החשוד מתצפת על קורבנותיו במקומות ציבוריים שונים וגונב את מכשירי הסלולר מתיקם האישי או מהשולחן במשרדם במקום העבודה.



עם קבלת התלונות החלו במשטרת ישראל בחקירת האירועים ובביצוע פעולות מורכבות, חקירתיים וטכנולוגיים, שהביאו לאיתור החשוד ולמעצרו. החשוד הועבר לחקירה שבמהלכה הוברר כי גנב טלפונים ניידים לפחות מעשרה אזרחים בשיטות שונות ברחבי אזור השפלה. כמו כן, נאספו ראיות כנגד החשוד בביצוע שורה של התפרצויות לדירות ולעסקים שבמהלכן גנב גם מחשבים ניידים.