בהמלצת המשטרה והפרקליטות החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לסגור בעילה של היעדר אשמה תיק חקירה שהתנהל בחודשים האחרונים כנגד שופט מכהן, בגין חשד לעבירות מין כביכול שיוחסו לו. במהלך החקירה נחקר השופט באזהרה אולם לנוכח עדותו והממצאים המליצו במשטרה כי אין עילה להגשת כתב אישום נגדו ולהמשך החקירה והודעה ברוח זו הועברה לפרקליט המדינה.



לאחר שעיין בחומר החקירה ובחן את גרסתה של המתלוננת ועדויות נוספות מצא פרקליט המדינה כי בפרשה האמורה שנשמרה מראשיתה תחת מעטה של צו איסור פרסום מלא, כי יש לאמץ את עמדת המשטרה ולהורות על סגירת תיק החקירה בנסיבות של חוסר אשמה. 



עתה כאמור פרסם היועץ המשפטי לממשלה הודעה ולפיה "בחודשים האחרונים התנהלה חקירה כנגד שופט מכהן בגין חשד לביצוע עבירות מין. בתום חקירה מאומצת במסגרתה נחקר השופט באזהרה החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על פי החלטת היחידה החוקרת ופרקליט המדינה לגנוז את התיק בעילה של חוסר אשמה. הודעה הן על קיומה של החקירה והן על גניזת התיק נמסרה בזמן אמת להנהלת בתי המשפט ולנשיאת בית המשפט העליון".



עו"ד אייל אלון המייצג את השופט מסר כי "השופט שיתף פעולה באופן מלא ומסור עם כל הרגישות הראויה. העובדה שגורמי אכיפת החוק הבכירים ביותר לרבות פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה שסגרו את התיק מחוסר אשמה מעידה יותר מכל כי לא דבק רבב ולא אבק של פגם בהתנהלותו של השופט. ראוי שייאמר לכלל הציבור כי סגירת תיק מחוסר אשמה משמעותה כי הוסרה כל עננה שריחפה מעל לשופט".