במרחב ירקון במשטרה מנהלים בימים אלו חקירה בעקבות תלונה שהגישה עובדת לשעבר בחברת קוסמטיקה וטיפוח מהגדולות בארץ ובה טענה כי בעל תפקיד בכיר מאד בחברה של מנהל יחידה עסקית, אנס אותה לכאורה והטריד אותה מינית וכל זאת בעת שהייתה תחת מרותו. את הפרטים חשפה הבוקר כתבת גלי צה"ל הדס שטייף. לטענת העובדת, מדובר באירוע מלפני כשש שנים בעטיו עזבה את החברה האמורה.



עוד היא ציינה כי בהנהלת החברה ידעו על המקרה וחתמו עימה על הסכם שתיקה. אלא, שלדבריה, בחלוף הזמן, החליטה שאין מקום יותר לשתיקתה והיא סבורה שדווקא המשטרה תוכל לטפל בפרשה בצורה הראויה.



פרקליטתו של הבכיר, עו"ד פנינת ינאי, מסרה כי "מדובר בעלילת דם מן הסוג הקיצוני ביותר. העובדת אשר הועברה מתפקידה לפני כארבע שנים הגישה אז תלונה תלושה וחסרת בסיס על הטרדה מינית. החברה ביצעה בזמן אמת בדיקה יסודית ומדוקדקת ביותר, ואף קיימה הליך על פי חוק, במסגרתו לא התקבלה גרסתה של העובדת אשר בין היתר נסתרה בשלל ראיות חיצוניות וההליך כולו נדחה. מרשי נגרר לעוד הליך בפני שופטת ותיקה ומיומנת בדימוס, במסגרתו הוצגו ראיות שונות, אשר הסתיים אף הוא בלא כלום. משראתה העובדת כי כל ניסיונותיה לא צלחו, החליטה זו לעלות מדרגה והפעם עברה לטענה הזויה ושקרית בעליל על אונס, כל זאת כאשר היא ממשיכה לדרוש כספים ממרשי שימשיך לשתף פעולה באופן מלא עד להוצאת האמת לאמיתה לאור".



ממנכ"ל החברה והנהלתה נמסר כי נדהמו לשמוע הבוקר לראשונה על תלונת האונס כנגד מנהל באחת היחידות העסקיות של החברה. "לפני כ-4 שנים הגיעה תלונה בדבר הטרדה מינית, שנחקרה ונבדקה באופן יסודי, מקיף ומעמיק ולא נמצאה הטרדה מינית. אנו ממתינים לתוצאות החקירה ונפעל לפי דין. בניגוד לפרסומים, מעולם לא נחתם הסכם השתקה עם העובדת. החברה מוקיעה כל התנהגות לא נאותה ו/או מטרידה מכל סוג שהוא ומעודדת את עובדיה להתלונן במקרים אלה".