דרמה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע: העבריין שלום דומרני סירב היום (רביעי) לקבל את הסדר הטיעון שסגר עם הפרקליטות והוא מתעקש להמשיך לנהל את משפטו. במסגרת ההסדר, היה אמור דומרני להודות בחלק מהעבירות שיוחסו לו בכתב האישום המקורי ולרצות שש וחצי שנות מאסר. אולם היום הוא נכנס לאולם ובצעד מפתיע אמר לשופטים: "יש התפתחויות בתיק – לא יהיה הסדר".



דומרני, הנחשב ליעד בכיר של משטרת ישראל, ואנשיו, נעצרו באוקטובר 2015 במבצע רחב היקף של המשטרה, במסגרת אחת הפרשות הגדולות של מחוז הדרום. הרקע למעצר היה מאבקי שליטה על זירת העולם התחתון בעיר אשדוד. פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד 31 נאשמים, כל אחד על פי חלקו, בגין ביצוע עבירות של רצח, ניסיונות רצח, קשירת קשר, עבירות בנשק ועוד.



דומרני הואשם בשותפות למספר ניסיונות רצח, כאשר חלקו בא לידי ביטוי במימון ובמתן אמצעים ומעורבות ממשית בביצוע המעשים. בחודש שעבר הגיעו ההגנה והתביעה להסכמה על הסדר הטיעון, שהיה אמור לקבל את אישור בית המשפט היום, אולם, כאמור, חלה בפרשה תפנית חדה, כאשר בצעד נדיר, חזר בו הנאשם מההסכמות.



השופטים נזפו בהגנה על הצעד. "הצדדים לא הגיעו להסדר, חרף הצהרה אחרת שהושמעה בדיו הקודם", ציינו. בעקבות זאת, נקבע הדיון הבא במשפט ליום רביעי הבא, אז תישמע עדותו של עד המדינה בתיק ומשפט דומרני ימשיך להתנהל.