לא רק נתניהו: חשד חדש הנוגע לראש המוסד, יוסי כהן, הגיע לפרקליטות, שתצטרך להכריע בסופו של דבר בפרשת טובות ההנאה שהרעיפו על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המיליארדרים ארנון מילצ'ןוג'יימס פאקר. על פי החשד, משפחת נתניהו לא הייתה היחידה לגזור את הקופונים, וכהן קיבל גם הוא טובות הנאה מפאקר. 



שמו של פאקר, כאמור, עלה גם בחקירתו של יאיר נתניהו, שנחקר היום (שלישי) במשך למעלה משלוש שעות במשרדי להב 433. נתניהו, שעבר ייעוץ משפטי טרם הגעתו, נשאל בנוגע למתנות אותן קיבל. לפני הגעתו לחקירה, נחקר נוני מוזס למשך שמונה שעות, וגם עורך "ישראל היום", עמוס רגב, מסר עדות.



כידוע, במשרדי להב 433 עסקו היום באופן אינטנסיבי בפרשות הקשורות לראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש אגף חקירות במשטרה, מני יצחקי, אמר כי לא יעזוב את תפקידו לפני שהפרשות הנוגעות לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחות יסתיימו. כמוהו, גם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, יצטרך לקבל בקרוב את ההכרעה החשובה בקריירה שלו.



לפי ערוץ 10, זו גרסתו של יאיר נתניהו בכל הנוגע למערכת היחסים שלו עם פאקר: "הוא חבר קרוב שלי. התיידדנו, אני יוצא איתו לבלות וישן אצלו מדי פעם. אין קשר בין תפקידו של אבי לחברות שלי עם פאקר". 



כזכור, לפני כחודשיים חשף העיתונאי רביב דרוקר את הקשר בין משפחת נתניהו לפאקר. לדברי דרוקר, ראש הממשלה נתניהו מתארח לעתים בדירתו של איש העסקים, ולעתים בנו יאיר לן בדירתו במלון. כמו כן, למרות שפאקר אינו יהודי, עו"ד יעקב ויינרוט ביקש משר הפנים אריה דרעי לתת לפאקר מעמד של תושב קבע במדינה. לפי הכתבה, פאקר לא זכה בינתיים למעמד כזה. 



בהמשך לפרסום, אכן היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט הנחה את המשטרה לפתוח בבדיקה בכל הנוגע לראש המוסד יוסי כהן, בחשד לקבלת טובות הנאה לכאורה. ממידע שהגיע לפרקליטות ולמשטרה עולה החשד כי כהן קיבל מפאקר כרטיסים בשווי אלפי שקלים להופעתה של בת זוגתו לשעבר של פאקר, הזמרת מריה קארי. עוד ייבדק מי מימן את שהותו של כהן במלון בתל אביב.