בשבת שעברה התקבל במשטרת מחוז תל אביב דיווח אודות שריפה הבוקעת מדירה ברחוב בוגרשוב בתל אביב. כוחות המשטרה שהגיעו למקום, יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה איתרו בתוך הדירה, שהיתה נעולה, באחד החדרים שהיו נעולים גם הם, גבר כבן 60 כשהוא סובל מחבלה בראשו. צוות מד"א פינה את הגבר כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים איכילוב וכעברו זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.



חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) במשטרה אספו ראיות בזירה ומצאו כי בדירה לא הייתה רק שריפה, אלא קדם לה רצח של בעל הדירה. עם היוודע תוצאות הבדיקות, עברה החקירה מחקירת שריפה לחקירת רצח, בטיפול צוות חקירה מיוחד שחקר את נסיבות המקרה. מהחקירה עלה כי מי שפגש אחרון את הקורבן הוא גבר בן 38 תושב חיפה שקיים עימו יחסים אינטימיים קודם המעשה. ככל שהחקירה התקדמה התברר כי החשוד ברצח והצתה אף גנב את כרטיס האשראי של הקורבן וביצע משיכות בסכומים של אלפי ש"ח מכרטיס החיוב שלו, כל זאת לאחר שרצח אותו. בנוסף, רכש החשוד טלפונים ניידים חדשים, כשהוא מציג תעודת זהות של הקורבן, עם תמונתו שלו (של החשוד).



צוות החקירה המיוחד הצליח להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ברצח וביום שני האחרון ביצעו את מעצרו של החשוד בחיפה שם הוא מתגורר. היום, עם בקשת המשטרה להסרת צו איסור פרסום בתיק, הותרו לראשונה פרסום פרטי האירוע. מעצרו של החשוד הוארך ביום שלישי ה-25.7.17 ב-15 יום, אז תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.