כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד גבר בן 42 מפתח תקווה בגין ביצוע עבירות מין נגד קטינות. חקירת המשטרה החלה בתאריך ב-11 בספטמבר לאחר שקטינה סיפרה להוריה על שבוצע בה מעשה מגונה בחדר מדרגות. בתחילת החקירה החשוד הכחיש כל מעורבות באירוע, אך עם איסוף חומר הראיות והתקדמות החקירה התגלה כי החשוד מעורב במקרים נוספים.



מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד החשוד בגין ביצוע מעשים מגונים בחמש קטינות שונות לאורך תקופה. מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך פעילותה ותנקוט ביד קשה תוך מיצוי מלוא הדין עם העבריינים".


כזכור, רק לפני כשבוע וחצי גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע 16 שנות מאסר על אב בן 50 מהדרום, שביצע עבירות מין כלפי שתי בנותיו במשך חמש שנים, כשבנוסף הוא חויב לשלם פיצוי בסך יותר מ-300 אלף שקלים לשתי בנותיו היחידות.

הנאשם הורשע לאחר שהודה במספר רב של עבירות מין בשתי בנותיו, כיום בנות 19 ו-11. את בתו הגדולה הוא אנס לראשונה כאשר הייתה בת שבע בלבד ועד שמלאו לה 11 שנים. בגזר הדין של הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין השופט נתן זלוצ'ובר, נאמר כי "במהלך אירועים אלו נהגה ביתו הגדולה לבכות ואמרה לנאשם כי הוא מכאיב לה אך הנאשם התעלם ממנה והמשיך במעשיו. לאחר שהנאשם היה חדל ממעשיו נהגה הבת לברוח בריצה מהחדר. הנאשם חדל מלבצע מעשים אלו לאחר שביתו הגדולה החלה לקבל מחזור חודשי כאשר הייתה כבת 11".