צרות מאחורי הסורגים:קובי פרץ נענש היום (שני) בשלילת חודש של ביקורים ואיסור רכישה מהקנטינה בבית הכלא באותה התקופה, וזאת לאחר שפרץ איים על רב כלא מעשיהו,  הרצל כהן, בעקבות סירוב האחרון לספק לו ארוחות בכשרות "מהדרין". באירוע, שהתרחש בשבוע שעבר, התפרץ על פי החשד הזמר המפורסם על רב הכלא ואמר לו: "יש לי מהלכים בעולם החרדי, וכשאשתחרר אדאג שיטפלו בך".



עורכי דינו של פרץ, שני דינור ואפרים דימרי, הכחישו כי הזמר איים על הרב ואמרו: "לא יעלה על הדעת כי אדם שומר דת ומצוות צריך להילחם על קיום מצוותיו, מרשנו לא דיבר בצורה הנטענת". כזכור, בחודש מאי אשתקד הורשע הזמר בחמישה מקרים של העלמת מס של מיליוני שקלים שקיבל בגין הופעותיו. בהעלמת מס בהיקף של 5.8 מיליון שקלים ובדיווחים כוזבים למס הכנסה בשנים 2009-2005.



"הקדוש ברוך הוא ישלם לשופטת המרושעת"



באותו משפט השופטת גזרה עליו שנתיים מאסר בפועל ו-175 אלף שקלים קנס בנוסף לשלוש שנות מאסר על תנאי. זאת מול בקשת המדינה להטיל עליו ארבע שנות מאסר. במהלך הדיונים על הערעור, רמז פרץ כי מי שהביא אותו למצב הזה הוא אמרגנו לשעבר שהפך להיות עד מדינה, יוחאי יעיש. "הטעות היחידה בחיי היא שבחרתי להיות עם מי שהייתי איתו. אומרים שאישה יודעת אחרונה שבעלה בוגד", אמר הזמר לשופטים.



לאחר הקראת גזר דינו, תקף הזמר את השופטת ואמר "יש משפט שרץ איתי שנים: 'ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'. אנחנו ב״ה נלך כמובן לערעור במחוזי והקדוש ברוך הוא עוד יהפוך את הקערה על פיה וישלם לכל הרשעים והמקטרגים של הפרקליטות והשופטת. ה׳ הוא השופט הכי גדול שיש בעולם ולעולם ולא אף בשר ודם. אין יאוש לעולם. הבוטח ב-ה׳ חסד יסובבנו".