בתום גיבוש התשתית הראייתית, מחר (חמישי) יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין רצח בכוונה תחילה של פאדיה קדיס - נגד ביתה ובן זוגה של הבת- שניהם בני 18 מיפו. מחומר החקירה שנאסף, עולה כי בת הזקונים של הנרצחת, טרייסי, ובן זוגה, אמיר מרמש, אשר ניהלו קשר רומנטי בשנה וחצי האחרונים, תכננו בקפידה לרצוח את פאדיה קדיס ולהעלים את גופתה, זאת מאחר והאם התנגדה נחרצות לקשר הרומנטי אשר מנהלת ביתה עם בן הזוג, בין היתר גם על רקע הבדל הדתות ביניהם.
מייד עם מציאת גופתה של הנרצחת בשעות הערב ברחוב אוהב ישראל בדירתה ביפו, הצליחו חוקרי המשטרה לסמן את החשודים העיקריים במעשה ולהתחקות אחריהם ושעות ספורות לאחר מכן, באותו הלילה, אף הביאו למעצרו של החשוד ברצח. עד מהרה גילו החוקרים כי בבוקר של יום הרצח, נכנס הרוצח בהיחבא ובתיאום עם שותפתו, ביתה של הנרצחת, לבית משפחת קאדיס, בו התגוררו הנרצחת וביתה. השניים התכנסו בחדרה של הבת והחליטו ביחד להוציא לפועל ולממש את תוכניתם – לרצוח את האם פאדיה ולהעלים את גופתה.
אכן, כעבור מספר שעות בודדות , הוציאו השניים את תכניתם לפועל. הרוצח קיבל את ברכת חברתו, ביתה של הנרצחת, ניגש לחדר הסמוך שם ישנה אותה עת פאדיה כשסכין בידיו ורצח אותה במספר דקירות בחלקי גופה השונים.את הגופה סחבו השניים לעבר חדר האמבטיה הנמצא בקומה העליונה ושם נעלו אותה, לא לפני שניקו את הבית מסימני הדם במטרה להעלים ראיות.

המשטרה ניהלה מצוד אחר החשוד אשר נמלט מהבית ובתוך זמן קצר כאמור הצליחו לפרוץ לביתו מלווים בכוחות יס"מ של תחנת יפו ואיתרו אותו בדירתו כשברשותו כרטיס אשראי של הנרצחת שבאמצעותו אף בוצעו מספר רכישות לאחר הרצח על ידי בני הזוג החשודים.
עוד מחקירת המשטרה עולה כי במסגרת ניסיונות השמדת הראיות וטישטושן על ידי החשודים, הם התחזו בכזב למנוחה לאחר שרצחו אותה, שלחו בשמה מהטלפון הנייד שלה מסרונים לבני משפחה מודאגים ובישרו שהכל בסדר ואין מה לדאוג, כל זאת כאמור ,לאחר הרצח. בנוסף, איתרו החוקרים מספר רב של התכתבויות בין החשודים לבין עצמם המפלילים אותם לכאורה במעשה לפני, במהלך ואחרי הרצח.