בבית משפט השלום במרכז ייפתח היום (חמישי) משפטו של חבר הכנסת אורן חזן מ"הליכוד". חזן מואשם בתקיפת עובד ציבור ובהתנהגות פסולה במקום ציבורי. על פי כתב האישום, משפחת חזן הייתה בעליה של מסעדת הבשרים "באבא גריל" בעיר אריאל, אולם היא לא שילמה ארנונה על הנכס משנת 2006. 
 
מנכ"ל העירייה אבי עזר החליט בשנת 2014 לשים סוף לאי תשלום הארנונה והטיל עיקול על חשבון הבנק של אביבה, אמו של חזן ואשתו של חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן. על פי כתב האישום, לאחר שנודע לאורן חזן דבר העיקול, הוא הגיע לבניין המועצה והחל לגדף את מנכ"ל העירייה בגסות: "כוס אמק, בן זונה גנב, אני אזרוק אותך מפה". 
 
בהמשך מואשם חזן כי דחף את המנכ"ל מספר פעמים והטיח אותו בחוזקה, תוך כדי שזה מנסה לחמוק ממנו ולעלות במדרגות. על פי הנטען בכתב האישום, חזן נכנס לתוך חדר הישיבות של העירייה בעקבות המנכ"ל עזר, סגר את הדלת ואמר: "אף אחד לא יוצא מפה" והמשיך לגדף ולקלל. לאחר שהוצא מהישיבה צעד חזן ללשכת ראש העירייה, התפרץ לחדרו והחל לצעוק ולגדף גם אותו. האירוע הופסק לאחר כמה דקות, בהתערבות ממלא מקום ראש העירייה.
 

את ההחלטה על הגשת כתב האישום קיבל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כבר לפני שמונה חודשים. יש לציין שהעונש המרבי על תקיפת עובד ציבור, שבה מואשם חזן, עומד על שלוש שנות מאסר. העונש המרבי על התנהגות פסולה, דהיינו מי ש"מתנהג באופן פרוע או מגונה במקום ציבורי", שגם בה מואשם חבר הכנסת, עומד על שישה חודשי מאסר.