שופט בית המשפט המחוזי בלוד, בנימין ארנון, שחרר למעצר בית של 10 ימים את לולו אסד, תושב מזרח ירושלים, החשוד במעורבות בפרשת חטיפת הילד כרים ג'ומהור מקלנסווה. בית המשפט קיבל את עמדת פרקליטו של החשוד, עו"ד מוחמד ענבוסי, וזאת לאחר שמרשו שהה במעצר במשך 11 ימים. 

עורך הדין ענבוסי קבל בערעור שהתקיים בבית המשפט המחוזי על התנהלות בית משפט השלום, שלטעמו לא בחן את הנתונים המתאימים ולא הינחה את המשטרה איך לנהל את החקירה, תוך שהטיח חשדות בפני המוערבים והחשודים. עוד טען כי המשטרה לא בדקה אליבי: "מרשי שיתף פעולה עם החוקרים, כפר בכל החשדות נגדו, הכחיש בתוקף כל מעורבות בחטיפת הילד, ואף ניסה להסביר לחוקרים כי הוא מתיר להם לבדוק כל דבר בעניינו, על מנת להוכיח את הטענות נגדו". 
"החוקרים פעלו תחת צו איסור פרסום וחיסיון מוחלט, באמתלה של חטיפת ילד. גם אנחנו מצרים על עצם חטיפת הילד, והפרשה העגומה. יחד עם זאת, אין בכך כדי לפגוע ולנהל את החקירה בצורה לא אחראית, כך שימי המעצר ייארכו מבלי להציג ולו חשד אחד כנגדו. מרשי היה בעבודה באותו היום, והשיחות שניהל בטלפון עם אחיו של החשוד המרכזי בחטיפה, היו לצורך עבודה, ולא דבר מעבר לכך. אין ולא היתה לו שום רגל בנושא. המשטרה השכילה להבין שההתנהלות הראשונית שלה היתה בלתי סבירה, וכך גם העריך בית המשפט המחוזי, שביטל את הארכת המעצר, ושיחרר את מרשי".

כזכור, לאחר כארבעה ימים של חקירה סמויה וגלויה, ניהול שיחות ופעילות שנמשכה 24 שעות ביממה, תוך הפעלת כל האמצעים הטכנולוגיים והחקירתיים, הצליחו שוטרי משטרת ישראל להשיב את כרים ג'ומהור, הילד בן השבע שנחטף סמוך לביתו בקלנסווה. כוחות המשטרה, בסיוע של גורמי שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ויחידות מיוחדות, ניהלו משא ומתן ארוך עם אנשי הרשות הפלסטינית, בסיומו, כאמור, שוחרר הילד החטוף ונמסר לידי השוטרים בדרכם לפגישה עם אביו. מאוחר יותר הושב לידי משפחתו והתקבל בחום על ידי אלפים בקלנסווה. מי שתיווך במסגרת המאמצים היה חאג' כרים ג'ארושי מרמלה, אשר עזר למשטרה.
עו"ד ענבוסי. צילום: יח"צ