הליך הגירושין הוא בדרך כלל משהו לא נעים, ולעיתים קרובות הופך להיות גם קרב מכוער בין הצדדים. הפעם, במוקד הדיון, הופתעו הדיינים מבקשה של אישה שטוענת כי בעלה מתעמר בילדיהם הקטינים וכי הוא מתעלל בחיות המחמד שבדירתם. הבעל, מצידו מכחיש, אך הסיפור רחוק מלהסתיים שכן האישה מבקשת צו הרחקה לבעלה מהדירה. באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן מבקשת האישה שבית הדין יורה לבעלה להתרחק מדירתם כמאה מטרים ולהימנע מלהטריד את חיות הבית ואת ארבעת ילדיהם.

הבעל, רופא בכיר באמצע שנות הארבעים לחייו, טוען כי אשתו מעלילה עליו. בבקשה מפרטת האישה את מעשיו של הבעל. לדבריה הוא מתעמר בילדיהם הקטינים באמצעות התעללות בחיות המחמד שבדירתם. באחד המקרים טענה האישה כי כשהייתה בחופשה עם ילדיה למשך מספר ימים, הותיר בעלה את הכלב של הקטינים ללא מים ומזון. בשלב מסוים הכלב התמוטט. כמו מכן טוענת האישה כי בעלה הביא למותם של שני האוגרים לאחר שהרעיב אותם, דבר שגרם לבתם הקטינה להיכנס לדיכאון. כמו כן הזניח את הטיפול בתוכי המדבר. 
עו"ד סולן טוענת כי מסכת ההתעללויות וההזנחה המכוונת נמשכה לאורך תקופה ארוכה והדבר הביא בעקיפין ובמישרין לפגיעה בחיות ולפגיעה קשה בילדי בני הזוג. "על מנת שלא להעכיר את האווירה הקשה בבית, לאור האלימות כנגד חיות המחמד מתבקש בית הדין להורות על מתן צו הרחקה", כתבה עורכת הדין סולן בבקשה שתשמע השבוע.

האישה טוענת עוד כי במצב שנוצר ולאור העבודה שבעלה ידוע בתחום עיסוקו, מן הראוי שהתנהגותו זו תקבל סוג של פומביות. לדבריה במידה והבקשה שלה לצו הגנה והרחקה מחיות הבית, לא תענה היא תאלץ לפנות לבית החולים ולמשרד הבריאות כדי לדווח להם על התנהגותו. לדברי האישה כל ההזנחה המכוונת והתעללות מתועדת והצילומים מדברים בעד עצמם.