בעקבות בקשת ירום הלוי, עורך דינו של רומן זדורוב, מי שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה בבית הספר "נופי גולן" בשנת 2006, אישרו בפרקליטות לשלוח דגימת DNA למעבדה מיוחדת באוסטריה, על מנת לברר אם אפשר לדייק עוד יותר את בדיקת השערה שאותרה על גופה של ראדה, וייתכן ששייכת לא"ח, מי שסיפר כי חברתו א"ק רצחה את ראדה כשהיא לבושה בבגדיו. ואולם, במעבדה האוסטרית טענו כי נשלחה אליהם מעבדה ריקה, ללא DNA ע"י הפרקליטות, כך דווח הערב (שלישי) ב"בחברת החדשות".

כזכור, על גופתה של ראדה אותרו שערות רבות, שחלק מהן שייכות לה. תשע שערות שאותרו על גופתה נשלחו לבדיקת מעבדה מיוחדת בארצות הברית, ושם נקבע שחמש מהן שייכות לה, בעוד שלא ניתן לקבוע למי שייכות ארבע השערות האחרות. מה שידוע הוא שהן לא שייכות לזדורוב. 
לפני כמה חודשים פנה הלוי, כאמור, לפרקליטות ולמכון לרפואה משפטית וביקש לבדוק את השערות הנותרות, זאת לאחר שנמצא שאחת מהן מתאימה ל-DNA המיטוכנדרי של א"ח. בפרקליטות אישרו זאת, אך אמרו שהיא יכלה להתאים ל-50 אלף ישראלים אחרים.

בעקבות פנייתו של הלוי נשלח ה-DNA למעבדה מיוחדת באוסטריה כדי לברר אם אפשר לדייק יותר את הבדיקה. באוסטריה קיבלו את המבחנה, אך טענו כי היא ריקה, וכי אין בה DNA כלל. לכן, הסבירו במעבדה, לא ניתן יהיה לדייק יותר את הבדיקה.