פלסטיני נהרג מירי בעימותים עם צה"ל בכפר קטנה, מצפון מערב לירושלים. ההרוג הוא יחיא יוסרי טהה (21). מקורות פלסטינים מסרו כי הוא נורה בראשו.


עד ראייה מסג לסוכנות ״מען״ כי "החיילים הותירו את הצעיר מדמם בשטח למשך כשעה וחצי, ומנעו מאמבולנסים של הסהר האדום להתקרב אליו, עד שרופא צבאי קבע את מותו".

במהלך פעילות לילית בכפר קטנה נעצרו חמישה מבוקשים ואותרו אמצעי לחימה, תחמושת, סכינים, משקפות, מדים וציוד צה"ל. בגל ההסלמה האחרון מהווה הכפר מוקד טרור ממנו יצאו מספר מחבלים לפגוע בעורף ישראל וביהודה ושומרון, האחרון בהם הוא רוצחו של חייל צה"ל רב-טוראי זיו מזרחי ז"ל שנהרג בפיגוע דקירה בתחנת הדלק בכביש 443 ביום שני האחרון.

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז ש"י באזור יהודה ושומרון 20 מבוקשים. 13 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. בחברון נעצרו ארבעה מבוקשים, שניים מתוכם פעילים בחמאס. המבוקשים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.
 
במהלך סריקות אחר אמצעי לחימה בכפר א-זוויה, דרום-מזרחית לקלקיליה, חשפו לוחמי גדוד "דוכיפת" של חטיבת "כפיר" נשק מסוג M-16.
 
אתמול, אירע ניסיון פיגוע ירי במערת המכפלה. כוח שנמצא במקום דיווח על קולות ירי ולא היו נפגעים באירוע. לאחר בדיקה עלה כי מדובר בירי של צלף. זוהתה פגיעה באחת המכוניות בחניה, הרכב ניזוק ולא היו נפגעים. הערכות הן כי הירי בוצע מאחת השכונות הסמוכות. 
 
תושב שהגיע לרכבו שחנה סמוך למערת המכפלה זיהה פגיעת ירי בחלון הקדמי, כשנגע בחלון הוא התנפץ לחלוטין. ככל הנראה מדובר בירי בודד מכיוון שכונת אבו-סנינה.