משחק מסוכן: חייל צה"ל, המשרת בבסיס ברמת הגולן, נדקר היום (שני) בבטנו על ידי חברו ונפצע באורח קל. מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי חברו רצה לבדוק את איכות השכפ"ץ שהיה על גופו באמצעות אולר, וכי הסכין חדר ודקר את החייל בבטנו. החייל טופל במקום וביחידה נפתחה בדיקה של האירוע על ידי המפקדים. מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר ככל הנראה באירוע בטיחות חריג. הנושא נמצא בתחקיר ויטופל בהתאם לממצאים".



כזכור, בחודש ינואר השנה אירע מקרה דומה כאשר כתב הערוץ הראשון איתם לחובר לבש אפוד מגן חדש ונדקר במהלך ניסוי האפוד. כחלק מצילומי כתבה הסכים לחובר לבקשת נציג החברה לעבור ניסוי חי כאשר במהלכו חדר הסכין את האפוד שלבש ופצע אותו באורח קל. יניב מונטקיו, מנהל מחקר ופיתוח אפודי מגן פ.מ.ס, הוא שדקר את לחובר וסיפר על האירוע במבוכה: "עשינו משהו שלא צריך לעשות, ביצענו ניסוי עליו. הוא רצה שנעשה צילום של דקירה עליו. לפני כן הראיתי לו את המיגון שאכניס לאפוד, דקרנו בעוצמה חזקה ואז הכנסנו אותו למעיל שהוא לבש והתחלתי לדקור אותו ממש. הוא ביקש עוד טייק כדי לבחור את הטוב ביניהם ולדאבוני אני סטיתי מאזור המיגון ופגעתי לו בגב".



כתב הערוץ הראשון נדקר במהלך הניסוי. צילום: ערוץ 1
כתב הערוץ הראשון נדקר במהלך הניסוי. צילום: ערוץ 1




כזכור, לפני כחודש אירעה תאונת אימונים חמורה, במהלכה התפוצץ רימון במוצב בצפון רמת הגולן. במהלך האירוע נהרגו שני חיילים ושלושה נוספים נפצעו ברמות פציעה שונות. מפקד פיקוד הצפון האלוף אביב כוכבי מינה צוות מומחים שיחקור את האירוע.