"רצה אלוקים שתהיה מחוסר הכרה במשך תקופה ארוכה. רצה אלוקים שתתעורר, תתקדם אט אט, אבל לא תחזור להיות אותו אחד.. רצה אלוקים שאצא לדרך חדשה": כך כתבה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה רבקי הישראלי, רעייתו של החייל יהודה ישראלי,  לוחם סיירת רימון שנפצע אנושות במהלך מבצע צוק איתן, על ההחלטה המורכבת שקיבלו בני הזוג - להיפרד. ישראלי נפגע במהלך המבצע מרסיס שחדר לראשו, כשלקח חלק בנסיונות החילוץ של הדר גולדין. 

היא כתבה: רצה אלוקים שניפגש בפעם הראשונה לפני חמש וחצי שנים. רצה אלוקים שנמשיך לדייט שני למרות שדייט ראשון היה לא משהו.. רצה אלוקים שנתחתן ונבנה את ביתנו יחד. רצה אלוקים שנביא לעולם 2 ילדים. בת ובן. רצה אלוקים שיהיו לנו שנתיים וחצי מדהימות יחד. רצה אלוקים שאזכה להיות לצידך, לספוג אותך, ללמוד ממך כל כך הרבה דברים. רצה אלוקים שתצא למבצע למרות שבכלל היית בדרך לקורס קצינים. רצה אלוקים שתקבל רסיס בראש, שתיפצע קשה מאוד, דווקא אתה, היחיד מבין חבריך לצוות.. רצה אלוקים שתהיה מחוסר הכרה במשך תקופה ארוכה. רצה אלוקים שנעבור טלטלות רבות, אינסוף מחשבות, שאלות, התלבטויות. רצה אלוקים שתתעורר, תתקדם אט אט, אבל לא תחזור להיות אותו אחד.. רצה אלוקים שנבדוק, ננסה, נחשוב. רצה אלוקים שנבין שבמציאות הזאת יש כנראה רק דרך אחת בשבילנו.. רצה אלוקים להשאיר לי פתח. רצה אלוקים שאצא לדרך חדשה.

זו לא הפעם הראשונה שהישראלי כותבת בחשבון הפייסבוק שלה על הקשיים שהיא חווה מאז הרגע שבו נפצע. בעבר כתבה מספר פוסטים על חוויותיה בתקופה שלאחר הפציעה ותחילת השיקום. היא לא עזבה אותו מיום פציעתו ואף ילדה את בנם השני בבית החולים סורוקה סמוך למקום אשפוזו. למרות שעבר מספר ניתוחים הוא עדיין מתקשה לחזור לתפקוד רגיל.