עוד לילה לא שקט עבר על תושבי עוטף עזה. כתב ערוץ 10 אלמוג בוקר התייחס הבוקר (רביעי) אצל אילה חסון ב-103FM  לשיגורים לעבר יישובי הדרום שכללו 12 רקטות שחלקן יורטו על ידי כיפת ברזל. "זה התחיל בתקיפה של צה"ל כנגד רכב של בכיר חמאס שאחראי לשיגור עפיפוני התבערה בניסיון של ישראל להעביר מסר לארגון הטרור העזתי", סיפר בוקר. "מיד לאחר מכן הגיעה התגובה מחמאס" , הוסיף.



לדבריו, "לא מדובר בטפטופים בלבד אלא בירי של כ-20 רקטות לעבר כל הגזרה שהוביל את התושבים ללילה של ריצה למרחבים המוגנים. בשש בבוקר השגרה שבה ומאז השקט נשמר. אין ספק שאנחנו נמצאים בנקודה הכי קרובה לקראת הסלמה באזור".





אילה חסון התייחסה לדבריו: "אנחנו מבינים ששני הצדדים לא רוצים לצאת למבצע אך מעוניינים להכאיב אחד לשני. במשחק הרגיש הזה אנחנו עלולים לאבד שליטה על גובה הלהבות ולמצוא את עצמנו במבצע בקיץ הזה. אנחנו מקווים שלא' כי ברור לכולנו שגם אחריו נחזור לאותה נקודת התחלה ומחיר הדמים יהיה כבד".
 
לסיום הוסיף בוקר: "להערכתי אנחנו כבר נמצאים בנקודת אל חזור. שני הצדדים לא רוצים בעימות אך לטעמי כבר אין ברירה כי שניהם לא יורדים מהעץ. לא צריך להיות מומחה צבאי אלא מספיק להסתכל על השנים האחרונות כדי להבין שאנחנו בדרך למבצע בעזה".
עריכה: איתמר זיגלמן