הסדר טיעון שאושר היום (א') בבית משפט המחוזי, חשף שורה של מעשים מזעזעים של נאשם, אשר פרטיו לא הותרו לפרסום על מנת להגן על קורבנותיו.

הנאשם הורשע עפ"י הודאתו בעבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס בקטין שטרם מלאו לו 14 בידי אחראי, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, הטרדה מינית כלפי קטין שטרם מלאו לו 15.

האישום הראשון מגולל סיפור בו התיידד עם אם חד הורית, דרכה הכיר את בנה. עם הזמן הפך להיות דמות משמעותית עבורו, והציע לאימו כי יהפוך להיות חונך שלו. האם הסכימה לכך וחשבה כי הוא עוזר לו מבחינה לימודית. בפועל עשה בו הנאשם מעשים מגונים אשר מפורטים בהחלטת בית המשפט.

הנאשם תיעד חלק מהמעשים המיניים שביצע במכשיר הטלפון הסלולארי שלו, הן בסרטוני וידאו והן בתצלומי תמונות, אותם החזיק ברשותו, ואף הפיץ חלק מהם לאדם אחר באמצעות תוכנת סקייפ. 

בעת קיום מפגשי החונכות, דאג הנאשם להאכיל ולהשקות את א.א. לפי הצורך, על פי שיקול דעתו, ודווח על כך לס.ס. בדיעבד. כמו כן, הרעיף עליו מתנות יקרות מאוד, והפך להיות דמות אבהית עבור הנער, ששלח לו הודעות סמס של אהבה. כשהאם החלה לחשוד, אמר לה הנאשם כי הוא אינו הילד היחיד. את מעשיו תיעד הנאשם בסרטון בפלאפון.

הנאשם אף החזיק בשני דיסקים קשיחים חיצוניים, כ- 690,295 תצלומים פדופיליים וכ-3,076 סרטונים פדופיליים, בנפח כולל העולה על TB1 (כ- GB1,197), ממוינים באופן מסודר לאלפי תיקיות ותת תיקיות על פי תוכנם. את כולם החזיק במחשב שלו בעבודה.