פרשיית מין בה מעורבים קטינים נחקרת בימים אלו בתחנת המשטרה באשדוד, עקב תלונה שהגיש אביה של קטינה בת 13 וחצי ולפיה הפיצו נערים בגילאי 16-17 סרטונים ותמונות עירום של בתו.
בשלב זה מדובר בשבעה נערים המעורבים בפרשה והחקירה בעיצומה.

תחילתה של הפרשה בתלונה שהגיש אביה של הנערה וזאת אחרי שצפה בטלפון הנייד שלה, שם איתר תכתובות SMS שנשלחו על ידי הנערים אל בתו. בעקבות התלונה נפתחה חקירה במחלק הנוער של משטרת אשדוד בפיקודו של פקד חי עוזר בחשד לבעילה אסורה בהסכמה בקטינה מתחת לגיל 14 והפצת התמונות והסרטונים.

בשל גילה הצעיר של הנערה עדותה נגבתה על ידי חוקרת ילדים מטעם משרד העבודה, ששמעה את גרסתה ולפיה למדו החשודים יחד עם הנערה באותו בית ספר ויצרו עימה קשר. מיד לאחר מכן הפיצו תמונות עירום שלה באמצעות רשתות חברתיות באינטרנט ובוואטסאפ.

צילום אילוסטרציה: ingimage

בעקבות החקירה נעצרו החשודים ובחקירתם קשרו עצמם למעשים המיוחסים להם. מהחקירה עלה כי החשודים קיימו יחסי מין עם הקטינה בחמישה מקרים לפחות. חקירת הפרשה מלווה בגורמי רווחה בעיריית אשדוד, שירות המבחן לנוער ופרקליטות מחוז דרום. בתום חקירתם שוחררו שבעת הקטינים החשודים בתנאים מגבילים.

במקרה אחר, נהג מונית בן 36 נעצר ביום חמישי האחרון על ידי שוטרי תחנת אשדוד במרחב לכיש כחשוד בביצוע עבירות מין בקטינה בת 13 וחצי, אותה הכיר והסיע במסגרת עבודתו. מעצרו הוארך ביום שישי שעבר עד למחר (ב') והחקירה בעניינו נמשכת. 

את התלונה במשטרה הגיש אביה של הקטינה, שראה התכתבויות חשודות בין בתו לבין גבר זר שאינו מכיר. חוקרת ילדים שגבתה עדות מהקטינה שמעה ממנה כי לפני כחודשיים הזמינה מונית ובמהלך הנסיעה התפתחה שיחה בינה לבין הנהג. עוד עלה לטענת הקטינה כי בינה לבין הנהג נרקמה מערכת יחסים שכללה מפגשים וכן יחסי מין שקיימה עימו במהלך החודשיים האחרונים.

לטענת הקטינה גם אחרי שחשפה בפני נהג המונית את גילה האמיתי המשיכו השניים להיפגש ולקיים יחסי מין. בעקבות עדותה נעצר נהג המונית ובחקירתו מסר כי נקשר רגשית לקטינה ולכן המשיך במעשיו. בית משפט השלום באשקלון האריך ביום שישי כאמור את מעצרו.