חודשיים לאחר שרנ״ג רמי כחלון ז"ל, קצין הלוגיסטיקה של חטיבת הצנחנים, נהרג במבצע "צוק איתן", נפגע בנו עמיעד בתאונת דרכים.

אתמול אחר הצהריים נמסר למד"א על ילד שנפגע מרכב ברחוב הרב קוק בחדרה. חובשים
ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים הלל יפה בחדרה במצב בינוני עם מחבלות ומפגיעות גפיים. בהמשך התברר כי מדובר בעמיעד, בנו הצעיר של רנ"ג כחלון ז"ל.

כחלון, בן 39 במותו, נפצע בפעולה הקרקעית בעזה ומת מפצעיו לאחר ארבעה ימי מאבק
על חייו בבית חולים סורוקה בבאר שבע. רנ"ג כחלון הותיר אחריו אישה, פנינה, וארבעה ילדים: יוסיאל, מאור, הלל ועמיעד, בן הזקונים שנפגע אתמול בתאונה.


עמיעד כחלון שנפצע בתאונת דרכים עם הנשיא ריבלין צילום: יואב איתיאל

כחלון ז"ל שירת בקבע כ-20 שנה, ובשנת 2013 אף זכה בפרס מצטיין הרמטכ"ל. לאחר מותו הועלה מדרגת רב־סמל בכיר לדרגת רב־נגד.

מבית חולים הלל יפה נמסר כי עמיעד עבר סדרת צילומים ואחריה אושפז במחלקת טיפול נמרץ כללי בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייו. "מצבו מוגדר בינוני ויציב והוא סובל מחבלות ומשברים", נמסר מבית החולים.

ממשטרת מחוז חוף נמסר: "מהחקירה הראשונית עולה כי הילד התפרץ לכביש רכוב על
אופניים, ונפגע ככל הנראה מרכב חולף. הנהג נחקר במקום. בוחני התנועה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה".

כמה שעות לאחר מכן נערך טקס לזכרו של רנ"ג כחלון ז"ל, שבו הושקה עמותת "עושים טוב ע"ש רמי כחלון" - עמותה שיזמו תושבים וחבריו של כחלון, ומטרתה התנדבות למען תושבים בחדרה, עיר מגוריו של כחלון, והכל למען הנצחת שמו.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, שנכח בטקס, סיפר כי בני המשפחה היו אמורים להשתתף בו אך נבצר מהם להגיע בעקבות מצבו של עמיעד. "רמי היה בחור שכולו לב, ואין דבר מתאים יותר להנצחתו מאשר עמותה הפועלת בהתנדבות כדי לעשות טוב לאנשים אחרים", אמר גנדלמן והוסיף כי הוא נמצא בקשר עם המשפחה ושמח לשמוע כי לא נשקפת סכנה לחייו של הילד, ואיחל לו החלמה מהירה ורפואה שלמה.


זירת התאונה, אתמול. צילום באדיבות מד"א