התקווה נגוזה. גם גופתו של המטייל השני מבין השניים, שנהרגו כתוצאה מהתהפכות סירת הרפטינג בנהר אפורימק בפרו, נמצאה היום (שבת) וזוהתה כתוצאה משינויי הזרמים תוך סריקה ממסוק. בשעה זאת עושים צוותי חברת הביטוח הראל את דרכם למקום על מנת לנסות ולחלץ את הגופה, שנמשתה לגדות הנהר.

ממשרד החוץ נמסר כי לפני כשעה צוותי החילוץ איתרו את גופת הנעדר בנהר האפורימק. הגופה נמשתה מן המים ותועבר בזמן הקרוב לקוסקו לצורך זיהוי סופי. קונסול ישראל בפרו יחד עם מחלקת ישראלים בחו"ל של משרד החוץ והגורמים הרלוונטיים האחרים יטפלו בתהליך העברת הגופה לישראל".


נהר האפורימק. צילום: מתוך ויקיפדיה

בכך עולה לשניים מספר ההרוגים בתאונת הרפטינג. כזכור, גופתה של אחת משני הישראלים חולצה אמש. בימים האחרונים נרשמו גשמים עזים בסביבות קוסקו, דבר ששינה באופן דרמטי את זרימת הנהר.

ששת הצעירים הנוספים ששהו על הסירה תוחקרו בידי צוות של חברת הביטוח הראל, שהגיע למקום. הצעירים שהו במהלך החג בבית חב"ד, שם גם ערכו ארוחת ערב והתפללו. במהלך החג הייתה האווירה קשה מאוד. חלק מהצעירים הם חברים קרובים עוד מלפני המסע לפרו.

לאחר התחקור הגיע צוות של חברת הביטוח על גבי מסוק לסריקה לאורך הנהר, שמפלסו החל לעלות. לאחר כשלושה קילומטרים זיהה הצוות את הגופה בתוך המים, אך שב על עקבותיו על מנת להביא תגבורת וציוד מיוחד לחילוץ הגופה. על מנת לחלץ את הגופה גלשו אנשי יחידת 669 מהמסוק, ובאמצעות חבלים העלו את הגופה לגדת הנהר, שם הושארו אנשי צוות לשמור עליה.