השם החם ביותר שעלה לאחרונה בבורסת השמות ברשימת כחלון לכנסת היה שר הפנים גדעון סער שהודה כי נועד עם כחלון בטרם הודיע על החלטתו המפתיע לפרוש מהממשלה ומהכנסת. עם זאת שלל סער אפשרות לחבור לכחלון בעתיד ואמר כי הציע לכחלון להתמודד בשורות הליכוד.

עוד קודם לכן, הוזכרו כמועמדים ל"נבחרת החלומות" של כחלון הכלכלן פרופסור מנואל טרכטנברג, שעמד בראש הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי שהוקמה בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011; ראש המוסד לשעבר מאיר דגן וגם האלוף במילואים יואב גלנט, שנראה כי סיכוייו לרמטכ"לות פוחתים.

עוד פוליטיקאי שעשוי להצטרף למפלגת כחלון הוא יו"ר ועדת הכלכה לשעבר וח"כ עד לאחרונה כרמל שאמה-הכהן, שהמיר את הכסא בכנסת בתפקיד שגריר ישראל למוסודות ה=OECD. גם חתן פרס נובל והמועמד לשעבר לתפקיד נשיא המדינה, הפרופסור דן שכטמן - לא פסל את האפשרות שיצטרף לרשימת כחלון.

כחלון מודיע על המפלגה החדשה, אמש. צילום: פלאש 90

שם נוסף שהוזכר ברשימת כחלון הוא שמה של הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, שהצהירה על כוונתה להיכנס לפוליטיקה. היא נועדה מספר פעמים עם כחלון ורבים רואים בה מועמדת ודאית לרשימה.

מפלגתו של כחלון אמורה להיות בעלת פן חברתי בעיקר ולכן אחד הפעילים שאחריו עשוי כחלון לחזר הוא איציק אלרוב, מראשי מאבק יוקר המחיה, העומד כיום בראש תנועת הצרכנים. שם מפתיע נוסף שעשוי למצוא עצמו ברשימה הוא יוזם מחאת המילקי מברלין - נאור נרקיס.