ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ואומר כי "הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה בחירות". בפתח ישיבת הממשלה שכונסה היום אמר נתניהו כי "מדינת ישראל זקוקה לממשלה יציבה חזקה ואחראית".

"אנחנו פותחים בשבוע הבא את מושב החורף של הכנסת. יש לנו משימות חשובות מאוד שעומדות לפנינו, ובמקצתן נטפל היום בישיבת הממשלה: המלחמה בהון השחור, קיצור הביורוקרטיה שבאה לידי ביטוי ברגולציה עודפת, וכמובן בקידום הטיפול בגז הטבעי וגם בייצור חשמל באמצעות אנרגיות חלופיות", אמר נתניהו. "הדבר האחרון שאנחנו זקוקים לו עכשיו זה בחירות. מדינת ישראל זקוקה לממשלה יציבה, חזקה ואחראית, ואני קורא לכל חבריי בקואליציה לפעול יחד, להמשיך לפעול יחד, לטובת מדינת ישראל ואזרחי ישראל", הדגיש ראש הממשלה.

גם אתמול, במסיבת הפתעה שערכו לכבודו עובדי לשכתו לרגל יום הולדתו ה-65 אמר נתניהו כי "הדבר האחרון שאנו צריכים עכשיו זה בחירות". הערב יכנס נתניהו את ראשי מפלגות הקואליציה, לפיד, בנט ולבני, כדי לדון בתאום שיתוף פעולה ביניהם לקראת פתיחת כנס החורף של הכנסת בשבוע הבא ובניסיון למנוע משבר קואליציוני סביב חוק הגיור. התנועה מתכוונת להביא את חוק הגיור להצבעה בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת, לאחר שנתניהו התקפל והסיר את תמיכתו מהחוק, ואולם הבית היהודי מתנגדים בתוקף ודורשים מנתניהו למנוע את אישור החוק.

ישיבת הממשלה היום. צילום: מרק ישראל סלם