צעיר בן 19, תושב מעלות תרשיחא, נהרג הלילה (בין שישי לשבת) לאחר שהמכונית בה נסע התהפכה. באירוע, אשר התרחש סמוך ליישוב מעיליא, נפצעו גם שלושה צעירים נוספים כבני 20, ופונו לבית החולים לגליל בנהריה, כששניים מהם במצב קשה ואחד במצב בינוני-קשה.

ההרוג היה ככל הנראה נוסע ברכב ולא הנהג. בעקבות התנגשות המכונית בעמוד - התהפך הרכב על צידו ליד תחנת דלק. ההרוג במכונית נפצע באורח אנוש, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א, עדי כספי ופאראמדיק מד"א גיל גורבוט שהגיעו ראשונים לתאונה סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב מעוך, הפוך על צידו ובתוכו נלכדו 2 צעירים, שני נוסעים נוספים הצליחו לצאת לבד והיו בהכרה ליד הרכב. אחד הלכודים היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעת ראש קשה ולאחר חילוץ ממושך, קבענו את מותו".

כלי הרכב שהתנגש בעמוד והתהפך על צידו. צילום: ערן לפל, דוברות מד"א

"את הצעיר השני חילצנו כשהוא בהכרה וסובל מפגיעת ראש. מחוץ לרכב היו שני פצועים שאחד מהם נפגע קשה בבטן והשני במצב בינוני עד קשה עם פגיעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית חולים", סיפרו צוותי ההצלה.

בוחני אגף התנועה במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, ומחקירה ראשונית עולה כי התאונה אירעה ככל הנראה בשל איבוד שליטה על כלי הרכב.