סער שילוני, אחיו התאום של החייל אלמוג שילוני (20) שמת היום (ב') לאחר שנפצע אנושות מדקירות מחבל בתל אביב, אמר, זמן קצר לפני שנקבע מותו, כי "אנחנו עדיין לא יודעים מה קורה איתו, הוא יהיה בסדר, הוא חזק. קיבלנו את ההודעה ממש מאוחר בסביבות 14:00, אנחנו בשוק טוטאלי כולם, מקווים שיהיה בסדר".

שילוני סיפר כי החייל "היה בירושלים אצל רופא, לא יודע מה קרה שם, חזר לחברה שלו בתל אביב היא למדה שם, ממה שהבנו המחבל ניסה לחטוף לו את הנשק. הוא התנגד, הדף אותו והוא הוציא סכין. אנחנו עדיין לא יודעים כלום, הוא בניתוחים רבים אנחנו פה שש-שבע שעות. מקווים שיהיה בסדר. זה משהו שלא נתפס, אי אפשר להבין את זה - חייל שלנו צריך ללכת לבסיס ומישהו יבוא ויקטע לו את החיים ברגע".

"לממשלה אנחנו אומרים - וואלה תתעוררו. החיילים שלכם מגנים על המדינה ותראו מה קורה פה. אני חייל, המשפחה שלי חיילים - אי אפשר לראות את הדם שנשפך ככה. זה קטסטרופה מה שקורה במדינה. פחד איום. זה אח שלי התאום, נשמה שלי השנייה, מקווה שהוא יצא מזה, זה בן אדם שתורם לכולם, תורם לכולם, מצטיין, רוצים רק לדעת מה קורה איתו". 

סמל אלמוג שילוני שנרצח היום בתל אביב. צילום: פייסבוק חיל האוויר

הוא סיפר על הפעם האחרונה ששוחח עם אחיו התאום שנפצע: "אתמול הוא היה בבית. נתנו לו חופש מהצבא והוא שלח לי תמונות שלו שותה מבלה ומחייך מאיזו מסעדה בראשון לציון. התקשרתי אליו, שאלתי אותו איפה אתה והוא נהנה וצחק".

סהר שילוני, אחיו התאום של החייל אלמוג שנפצע אנושות

הפיגוע בתל אביב בו נפצע החייל, היום. צילום: אבשלום ששוני