ארגון המדינה האסלאמית פרסם סרטון נוסף, שישי במספר, ב"כיכובו" של העיתונאי הבריטי השבוי ג'ון קאנטלי.  בסרטון מתאר קאנטלי את הניסיון הכושל של הצבא האמריקאי לשחרר את השבויים המערביים המוחזקים  על ידי הארגון: "אספר לכם על הפשיטה הכושלת שנועדה להציל אותנו ואיך זה להרגיש שהממשלה שלך השאירה אותך למות".

"ב-4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב, האמריקאים ניסו לחלץ אותנו מהכלא. לא באמצעות מו"מ או חילופי שבויים, אלא על ידי ניסיון חילוץ מורכב ביותר, מסוכן ויקר, שנכשל", מספר קאנטלי. לדבריו, בדאעש צפו את הפעולה והעבירו את השבויים עוד בטרם יצא לדרך. הוא האשים את ממשלות ארה"ב ובריטניה על כך שאינן מנהלות מו"מ עם הג'יהאדיסטים ולמעשה "מהמרת על חיינו".
"זאת התחושה הנוראית ביותר, להיזנח בצורה צינית כזו על ידי מדינתך. זאת הבגידה המוחלטת", אמר העיתונאי החטוף והוסיף: "אתה עובד כל החיים, משלם מסים, לא נכנס לצרות עם המשטרה... משלם את החשבונות, בשביל מה? בפעם הראשונה שאתה צריך את המדינה שלך, היא מפנה את גבה אליך".

קאנטלי הוסיף כי כבר מזמן הבין וקיבל כי גורלו הוא למות בידי דאעש. הוא נחטף על ידי הארגון בנובמבר 2012, יחד עם הצלם האמריקאי ג'יימס פולי שכבר הוצא להורג על ידי הארגון.