נתקע לנו הסרט בלופ. זה נראה כאילו כולנו נלכדנו בסצינה בלתי נגמרת של סרט זול, שבו הגיבורים לא מפסיקים להשוות למי יש יותר גדול, ומשם העלילה פשוט לא מתפתחת. אין קתרזיס ואפילו לא הפי אנד. זה התחיל עם אהוד אולמרט והטלנובלה המסועפת שלו בפרק 4,465 בהקלטות שולה זקן.

אולמרט: את יודעת שברק ביקש את האאודי A8 , את יודעת למה.
זקן: נו.

אולמרט: כי לי יש אאודי, 12 צילינדרים, שישה ליטרים. מכונית של חמישה טון טנק, אבל תשמעי מכונית, טלוויזיה בפנים, טלוויזיה דיגיטלית מכל הכיוונים, המכונית יותר גדולה ממרצדס.
זקן: אאודי זה משהו.
אולמרט: הוא רק מתוך קנאה, רק מתוך קנאה שאני נוסע באאודי A8 אז המטורף הזה רצה. אבל הוא יגמור בבית סוהר. תזכרי מה שאני אומר לך, שולה.
אז שולה זוכרת, וכולם נסערו מכך שבסופו של יום ראש הממשלה לשעבר אולמרט הוא גבר די ממוצע, שמדבר כמו מנחה תוכנית גברים בערוץ אגו. אבל אולמרט וברק לא לבד. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד נותנים להם פייט רציני ומנסים להתחרות ביניהם מי ייתפס בעיני הקהל כמוזיל מחירים, מושיע חברתי: צריך ואפשר להפחית ואף לבטל את המכסים על יבוא מזון. אמר נתניהו לאחרונה, הדבר פתיר בחתימת צו של שר האוצר.
כל כך פשוט. כל מה שצריך זה רק חתימה. איך לא חשבו על זה קודם? אבל בינתיים אין הוזלות מחירים. יש רק עקיצות הדדיות, ועם זה אנחנו בינתיים לא קונים במכולת, רק הולכים לבחירות.
גם שר השיכון אורי אריאל וראש מפלגתו שר הכלכלה נפתלי בנט היו כנראה שמחים לפתור את המחלוקות ביניהם בסמטה חשוכה, אך בינתיים מסתפקים בהשוואה למי יש יותר גדול אבל בגרסת הבית היהודי: מי עולה להר הבית ומכריז שיעבור לגור בסילוואן.
כשנשאל אריאל בתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי כיצד זה שנפתלי בנט אינו מאובטח כמוהו, ענה אריאל שבנט פשוט אינו עולה להר הבית. דינג דונג. נוקאאוט. אבל בנט קם מהקרשים, והנה כבר מתחיל הסיבוב הבא.
כל טום צריך את הג'רי שלו, וכל פוליטיקאי את הנמסיס שלו, אבל בניגוד לסרטים מצוירים, כשדוחפים אותנו לתהום, אנחנו מתרסקים. נראה שנכון לעכשיו כל הדרכים מובילות אותנו לשם.