חברת יוניון מוטורס, יבואנית מכוניות טויוטה ולקסוס לישראל, החלה בשיווק IS 300h, מכונית היוקרה ההיברידית שמתחרה בקטגוריה של ב.מ.וו. סידרה 3, מרצדס C קלאס ואאודי A4.



במסיבת עיתונאים לרגל ההשקה הודיע מנכ"ל לקסוס ישראל, ספי בר, על כוונת היבואנית להעלות הילוך בכל הקשור לקצב השיווק של מכוניות לקסוס בארץ ולהציב את רף המכירות על 1,000 מכוניות לשנה בתוך שנתיים מהיום, לעומת כ-570 מכוניות שצפויות להימכר השנה.
לקסוס הוא אחד ממותגי היוקרה הצעירים, יחסית, בישראל, ומכירותיו אצלנו (כמותג נפרד מטויוטה) החלו רק לפני כשבע שנים במקביל לתחילת השיווק באירופה.



כעת, לנוכח החלשת שער החליפין של היין היפני והרחבה משמעותית של מגוון הדגמים, מקווים אנשי היצרן והיבואן להגביר את קצב המכירה.




לקסוס IS 300h. צילום: יח"צ



לקסוס הוא מותג היוקרה היחיד שמתמחה במכוניות היברידיות, וכתוצאה מכך גם המותג היחיד בישראל שלכל דגם שלו יש גם גרסה היברידית. עובדה זו משחקת לטובת לקסוס גם בישראל: במהלך 2013 כ-70% מכלל המכירות בישראל היו של גרסאות היברידיות, נתח הארי שלהן מדגם CT200 שנמכרת אך ורק כמכונית היברידית.



גרסת הבסיס של IS 300H מוצעת תמורת 249 אלף ש"ח, וגרסאות מאובזרות יותר יעלו
270-290,000 ש"ח.