עוד הישג נאה לעיתון "סופהשבוע" בסקר TGI, המציג את שיעורי החשיפה לעיתונות המודפסת בישראל: "סופהשבוע" עלה ל-8.4 אחוזי חשיפה לעומת 7.4% בחציון הראשון של 2013. 

"סופהשבוע" נכנס לראשונה לסקר בחציון הקודם, אז הוא רשם הישג מדהים של 7.4 אחוזי חשיפה ועקף את "הארץ". בחציון השני, עם העלייה הנוספת, הוא גם עבר את  "מעריב" ועלה למקום השלישי, שנה מהקמתו.





"מעריב" רשם בגזרת עיתוני סוף השבוע נפילה חדה נוספת בחציון הנוכחי מ-8.1% חשיפה ל-4.9% בלבד. בסיכום שנתי, "מעריב" ירד ל- 6.5% (לעומת 12.9% בשנה שעברה), "הארץ" עם 6.3%.





בעיתונים היומיים, שמר "ישראל פוסט" על מקומו השלישי עם 7.8% חשיפה, כשהוא עובר את "הארץ" עם 6.1%, ומעל "מעריב", שרשם ירידה חדה גם בימי חול מ-5.8% ל-3.5%. בחישוב השנתי, ישראל פוסט עם 8.2%, מעל "הארץ" (ירד ל-5.8%) ו"מעריב", שרשם נפילה חדה מ-10.8 ל-4.6%.




סופהשבוע, עקף את מעריב והארץ בסופי שבוע בתוך שנה



גלו את החדשות לפני כולם. הצטרפו בלייק לפייסבוק שלנו.