בנק הפועלים ממשיך להרחיב את פעילותו הבנקאית בחו"ל. לפני כמה ימים חנך הבנק, המנוהל בידי ציון קינן, נציגות בנקאית בלוס אנג'לס, ארה"ב, שנועדה לספק שירותי בנקאות נוספים ללקוחות מקומיים ולישראלים, בעיקר בענף ההייטק.

באירוע ההשקה השתתפו מאות אורחים מישראל ומארה"ב. כוכב האירוע היה איש העסקים הבינלאומי חיים סבן, בעל השליטה בחברת פרטנר. אורחים בולטים נוספים היו זמיר דחבש, יועצו המיוחד של הבנק, המנכ"ל קינן ויו"ר הדירקטוריון יאיר סרוסי.

הנציגות תהיה כפופה לחטיבה הבינלאומית שבניהול אמיר אביב. קינן אמר: "אנחנו מרחיבים את הפעילות בארה"ב. יש לנו יתרונות עצומים להציע ללקוחות. פתיחת הנציגות מדגישה את החשיבות שמייחס הבנק לפעילות בארה"ב". יש לציין כי הנציגות בלוס אנג'לס נפתחה 18 שנים לאחר שהבנק סגר משיקולים עסקיים את הסניף שהפעיל בעיר. כזכור, לפני כחצי שנה פתח בנק לאומיסניף בלוס אנג'לס, שאמור לשרת את לקוחות הבנק הפעילים בעיקר בתחום ההייטק.

הסניף בלוס אנג'לס מצטרף לנציגות שפתח לאחרונה בנק הפועלים בשנחאי, בירת העסקים של סין. הוא עשה זאת חצי שנה לאחר שבנק לאומי נקט מהלך דומה. יש לציין כי פתיחת נציגות בחו"ל כרוכה בהליכי רישוי מורכבים פחות ובעלות תפעול נמוכה יותר.


קינן, עכשיו יש גם נציגות באל איי. צילום: סיון פרג'