בנק מזרחי-טפחות יערוךבחודש הבא אירוע ענק לעובדיו ולבני זוגם, בעלות של כ-1.5מיליון שקל, שבו ישתף הזמר שלומי שבת. האירוע יתקיים במתחם ארנהבירושלים תחת הכותרת "בנק שמח כל יום".

פרט לשבת, יכלולהאירוע אומנים נוספים כמו ארקדי דוכין, שישתלב בקמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמה "בנק שמח"(בניגוד לתדמית האומן), שיבוצע בשיתוף הפרזנטור הקבוע דביר בנדק. באירוע יהיו הפתעות כמו תחרות כישרונות של העובדים. הבנק מקיים אירוע כזה כל ארבע שנים, ובאחרון כיכב אייל גולן.

במכתב ששיגר אתמול יו"ר ועד העובדים שרה ליזרוביץ היא כותבת: "אנחנו לא בנק שמח אלא בנק עצוב מאוד. הסיסמה 'בנק שמח' היא עלבון לעובדים. לא נעים להיות שוב אלה האומריםל כם את האמת, אבל נסחפתם. המדובר בסיסמה שקרית וחלולה, רחוקה מהמציאות ומקוממת את העובדים המצפים זמן רב שייחתם הסכם שכר. ההנהלה בראשות המנכ"ל אלדד פרשר מנותקת מהמציאות ומעמידה פנים".

ועד עובדי הבנק מתוסכל מאוד מהתנהלות ההנהלה על רקע פקיעתו הקרבה של הסכם השכר ב-2015, וזאת לאחר עשור של שקט תעשייתי שהושג בזכות המנכ"ל הקודם אלי יונס. הסכם השכר הקיבוצי, שהיה נחות בהשוואה למקובל בבנקים, הפך את המזרחי-טפחות לבנק היעיל ביותר במערכת.

בוועד טוענים כי הנהלת הבנק מתחמקת ממו"מ על ההסכם ולא נענים לדרישותיהם, ביניהן תוספת והעלאת שכר המינימום המשולם לדרגים הנמוכים ומבנה נוסחת הבונוס, שלטענתם מקפחת את העובדים.בהנהלת הבנק החליטו שלא להגיב למכתב הוועד.