שערו של הדולר ביחס לשקל ממשיך להתחזק, בעיקר עקב חוזקו של המטבע האמריקאי בשוקי העולם. מדד המחירים לצרכן שפורסם אתמול (ד') בארצות הברית הצביע על עלייה באינפלציה, מה שהקפיץ את התשואות על האג"ח וההערכות לגבי העלאת ריבית מצד הפד.

האמון כרגע בקרב המשקיעים במטבעות האחרים כגון הין, האירו והשטרלינג הינו נמוך וכרגע הדולר מסתמן כאי של יציבות, ביטחון ואף הבטחה לתשואה. ברמה הטכנית, הפריצה המחודשת מעל 3.750 אמורה לחזק את הביטחון של הלונגיסטים ולדרבן אותם לדחוף את הדולר-שקל לשיאים חדשים כשהיעד הבא הוא 3.77.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל רושם יום רביעי ברציפות של עלייה, וביממה האחרונה אף הצליח לטפס מעל השיא של השבוע שעבר ב-3.755. המומנטום החיובי השבוע של הדולר-שקל נובע מהתחזקותו של הדולר בעולם. לאחר שבועיים שליליים, השבוע הדולר שוב בסימן עלייה, וזאת על רקע העליות בוול-סטריט והנתונים החיוביים המתפרסמים בארצות הברית וממחישים את הפער בין הכלכלה של ארצות הברית למול הכלכלות המפותחות האחרות, וגם על רקע החשש מפני היציבות של המגזר הפיננסי בגוש האירו וההערכות כי הבנק של אירופה יבצע הרחבה כמותית.

"אמש גם פורסם בארצות הברית מדד המחירים לצרכן שהצביע על עלייה באינפלציה, מה שהקפיץ את התשואות על האג"ח וההערכות לגבי העלאת ריבית מצד הפד. האמון כרגע בקרב המשקיעים במטבעות האחרים כגון הין, האירו והשטרלינג הינו נמוך וכרגע הדולר מסתמן כאי של יציבות, ביטחון ואף הבטחה לתשואה.

"ברמה הטכנית, הפריצה המחודשת מעל 3.750 אמורה לחזק את הביטחון של הלונגיסטים ולדרבן אותם לדחוף את הדולר-שקל לשיאים חדשים כשהיעד הבא הוא 3.77. אם נראה את המשך הסנטימנט החיובי בוול-סטריט ואת מגמת השיפור בנתוני המקרו האמריקניים, הדולר-שקל אמור להמשיך ולעלות".