'תרמוקיר', מהחברות המובילות בארץ בתחום הפתרונות לבנייה ירוקה, וקרן ההשקעות Capital Nature, המתמחה בהשקעה בחברות הזנק (סטארטאפ), בעיקר בתחום בתחומי האנרגיה הירוקה, חתמו על הסכם שת"פ שתאפשר בדיקת התכנות של חברות הזנק אשר יפתחו טכנולוגיות המותאמות לבניה הירוקה.

בשיתוף פעולה זה, 'תרמוקיר' תספק בעיקר את הידע הטכנולוגי בתחום בנייה הירוקה, ואילו Capital Nature תספק את המימון לפרוייקטים אלו. שיתוף הפעולה יתרום בקידום טכנולוגיות חדישות בתחום הבניה הירוקה בישראל, בדומה לענפים מקבילים אחרים כמו ההייטק והקלינטק.

בכך, יספק המהלך מענה לצורך הלאומי והעולמי הגובר למציאת פתרונות חדשניים בענף הבניה הירוקה וירחיב את היקף הפעילות מצד יזמי טכנולוגיות מקומיים בתחום. למהלך זה יתרונות עסקיים מובהקים וביכולתו להוות קטר צמיחה ירוק חשוב למשק בישראל. יש לציין כי שוק הבניה הירוקה העולמי נמצא במגמת גידול משמעותית, שכן הוא אמור להביא לחסכון באנרגיה ושימור הסביבה על ידי שימוש בחומרים מבודדים כדי להקטין את הקירור בקיץ ואת החימום בחורף ועלידי מיקום הבניין באופן שינצל עד למקסימום את יתרונות הטבע כמו זרימת אוויר כיוון השמש וכו'.

בנוסף, בניה ירוקה גם תביא בחשבון את הצורך לטיפול באשפה תוך מחזור כל מה שניתן כולל מי שופכין מטוהרים. אבי פלדמן, מנכל 'קפיטל נייצ'ר' אמר בעקבות חתימת ההסכם: "אנו שמחים על השת"פ אשר מהווה צעד אסטרטגי בפיתוח הידע והחדשנות של הבניה הירוקה. הכניסה של גוף השקעה כמו Capital Nature לתחום הבניה מהווה הוכחה נוספת להתקדמות התחום ולפוטנציאל הקיים בהפיכתה של ישראל למוקד מו"פ בתחומי הבניה הירוקה".