שוק המניות של תל אביב צפוי להיפתח בזה היום האחרון של המסחר השבועי במגמה של ירידות שערים קלות. המסחר יושפע ככל הנראה מהירידה בשערי המניות בצפון אמריקה וגם מצב הביטחון גם הוא משפיע לרעה על הסנטימנט.
מתן שטיינברג מחדר המסחר של IBITRADE סיפר למעריב און ליין, "הירידות במדדים המובילים אמש בארה"ב צפויות להביא לפתיחה שלילית הבוקר.ערב 
פרסום פרוטוקול הבנק הפדרלי האמריקאי ולאור חששותיהם של ראשי הבנק מאינפלציה נמוכה במקביל לתוכנית להעלאת הריבית בשנה הקרובה,הדאו ג'ונס ננעל ללא שינוי ברמת 17,685.73, הנאסד"ק משיל מערכו 0.57% לרמה של 4,675.71 וה 500 S&P ננעל לאחר ירידה של 0.15% לרמת 2048.72. במהלך היום התפרסמו נתוני מאקרו בהם עלייה באישורי והיתרי הבנייה מעל הצפי 4.8%.

במהלך היום עתידים להתפרסם נתונים כגון מדד המחירים לצרכן וכמו כן מדד תביעות ראשוניות לדמי אבטלה בהם הצפי הוא לירידות.הירידות בוול סטריט מצטרפות לאחר יום מסחר מעורב באירופה ומסחר שלילי באסיה". 

ובתוך כך הדואליות בניו-יורק הלכו נגד המגמה הכללית ובמניו אלו נרשמו עליות קלות על רקע זה פלוריסטם ופרוטליקס צפויות לפתוח בפער חיובי של 1.32% ו-0.11% בהתאמה. אם זאת בכמה מניות חשובות נרשמו ירידות שערים ועקב כך נייס צפויה לפתוח בפער שלילי של 1.06%, וקמהדע צפויה גם היא לפתוח את המסחר בהפרש שלילי של 1.11%.