מה קורה בזמן האחרון לבונו? אחרי שדלת מטוסו הפרטי התנתקה בשבוע שעבר, הגיע היום (ב') אירוע ביזארי נוסף.

הזמר בן ה-54 נפצע בעת רכיבה על אופניים בסנטראל פארק בניו יורק, דבר אשר גרם לדחיית הופעת הלהקה ב"תוכנית הלילה עם ג'ימי פאלון". U2 היו אמורים לשיר בתכנית בימים שני עד שישי.
"נראה שנצטרך לבצע את ההופעה בתוכנית בפעם אחרת, אנחנו עם בן אדם אחד פחות", אמרה הלהקה באתר האינטרנט שלה. זרועו של בונו נפגעה בעת רכיבה על האופניים, והדבר דורש ניתוח. אנחנו בטוחים שהוא יחלים באופן מלא בקרוב, כדי שנחזור להופיע", הוסיפה הלהקה.

ביום חמישי דווח על תקלה במטוסו הפרטי של סולן להקת הרוק האירית, שגרמה לנפילתה של הדלת האחורית בכלי הטיס שלו. בונו המריא ביום רביעי יחד עם חבריו במטוס לירג'ט 60 מדובלין לברלין. במהלך הטיסה, התנתקה הדלת האחורית, מה שגרם לנפילתן של שתי מזוודות מתא המטען.
גרמאוט פרייטאג, מהלשכה הפדרלית לחקירות תאונות מטוסים, אמר כי השבר בדלת של הלירג'ט היה בגובה של כ-15 אלף רגל מעל שמי גרמניה.
המטוס נחת בשלום. שני הטייסים הבחינו בתקלה שגרמה לאובדן שתי המזוודות רק כשהגיעו לקרקע. הם סיפרו לחוקרים שהם אכן שמעו רעש שדומה למערבולת בזמן שעשו פניה ימינה, אך לדבריהם, לא הרגישו שינוי משמעותי באופן הטיסה של כלי הטיס. מכיוון שתא המטען איננו מחובר לתא הלחץ של המטוס, לא היה שינוי בלחץ כשהדלת התנתקה.
לא נגרם נזק משמעותי למטוס, והדלת, הצבועה בשחור, טרם נמצאה. לפי פרייטאג, יהיה קשה לאתר את הדלת, כיוון שהיא נפלה באזור מיוער. בביקורם בגרמניה קיבלו חברי הלהקה פרס על תרומתם לתרבות.