. היא נולדה וגדלה בניו יורק וחונכה כיהודייה, אף על פי שבבית ציינו גם את חג המולד וחגים אחרים. אמה מלאני, מפיקת קולנוע, היא יהודייה ממוצא אשכנזי בעלת שורשים ברוסיה ובפולין. אביה קרסטן הוא ארכיטקט ממוצא דני. יש לה אחות (ונסה ג'והנסון, גם היא שחקנית) ואח גדולים, אח תאום ואח למחצה נוסף מנישואיו הראשונים של אביה. הוריה נפרדו כשהיא הייתה בת 13.

2. היא מבוגרת מאחיה התאום, האנטר, בשלוש דקות ומספרת שאלה "שלוש הדקות הכי משמעותיות בחייה".
3. בשנת 2010 אמה אימצה ילדה מאתיופיה, כך שלג'והנסון יש למעשה אחות נוספת.

4. ג'והנסון החלה את דרכה בתעשיית הבידור בילדותה וניגשה לאודישנים לפרסומות, אבל מכיוון שנפגעה רגשית מהדחיות הרבות, אמה החליטה להגביל את האודישנים שניגשה אליהם לתפקידים בקולנוע בלבד.
5. כשהייתה בת 8 קיבלה תפקיד קטנטן במערכון שצולם עבור תוכנית הלייט נייט של קונאן אובריאן. היא שחזרה את המערכון הזה 12 שנים אחר כך, כשהגיעה להתראיין בתוכנית.
6. הופעת הבכורה שלה בקולנוע הייתה בגיל 9, בסרט בשם "North" שבו גילמה את בתו של השחקן המנוח, ג'ון ריטר. זה לא מנע ממפיקי "הלוחש לסוסים", הסרט השביעי שבו שיחקה, לתת לה קרדיט של "גאים להציג", כאילו היה מדובר בתפקיד הראשון שלה.
7. היה לה תפקיד קטן ב"שכחו אותי בבית (3)".
8. את יום הולדתה ה-20 היא חגגה בדיסנילנד.
9. בשנת 2003 ניסתה להתקבל לבית הספר לאמנויות של אוניברסיטת ניו יורק, אך נדחתה. זמן קצר לאחר מכן סופיה קופולה ליהקה אותה לתפקיד הראשי ב"אבודים בטוקיו".
10. את התפקיד הראשי בסרטו של וודי אלן "נקודת מפגש", שהפך אותה למוזה של אלן, קיבלה לאחר שקייט ווינסלט פרשה במפתיע. "קייט התקשרה אלי ואמרה שהיא מותשת מרוב עבודה ולא מסוגלת לעשות את הסרט", סיפר אלן בראיון ל-MTV ב-2008. "למרבה המזל, סקרלט הייתה פנויה ובתוך סוף שבוע אחד העניין נסגר... היא מקסימה, מאוד פיקחית ומשעשעת. היא מאירה את הסט. בשנייה שהיא נכנסת לסט, החשמל מזנק ב-200 ואט. היא נהדרת ומאוד מוכשרת...היא כנראה תמיד תהיה הבחירה הראשונה שלי".
11. היא לא רק המוזה של וודי אלן. הזמרת קייטי פרי הודתה שהשפתיים של סקרלט הן ההשראה לשיר שלה, "I kissed a girl". ג'והנסון אמרה בתגובה שהיא צריכה לקבל נתח מהרווחים. 
12. אבל היא לא צריכה. על פי ההערכות, שווי הונה כיום הוא 55 מיליון דולר.
13. יש גם דמות שנכתבה בהשראתה בסדרת "לוני טונס" וקוראים לה בפשטות, סקרלט ג'והנסון.
14.היא סירבה לכמה תפקידים מרכזיים בסרטים גדולים, ביניהם "משימה בלתי אפשרית (3)", "סופרמן חוזר" ו"ונדטה".
15. הכינוי שלה בתקשורת האמריקאית הוא ScarJo, קיצור של שמה הפרטי ושם משפחתה, אבל היא מתעבת את הכינוי הזה.
16. היא הופיעה בשני קליפים, הראשון היה ב-1999, בקליפ לשיר של מנדי מור, "Candy" והשני ב-2007, בקליפ של ג'סטין טימברלייק לשיר "...What goes around comes around" שהיה סוג של סרט קצר.
17. היא זמרת לא רעה בכלל ועשתה כמה ניסיונות לפרוץ בקריירה מוזיקלית. ב-2008 השיקה את אלבום הבכורה שלה, "Anywhere I Lay My Head", שבו היא בעיקר מבצעת שירים של טום ווייטס הנערץ עליה. היא גם הקליטה סינגלים לפס הקול של כמה סרטים, ביניהם "הוא פשוט לא בקטע שלך" והסרט הדוקומנטרי "Chasing Ice".
18. בשנים האחרונות היא ממצבת את מעמדה כגיבורת סרטי האקשן החדשה של הוליווד, אחרי שגילמה את האלמנה השחורה בסדרת סרטי "איירון מן" ו"הנוקמים" וסרטה האחרון "לוסי". לאחרונה אולפני דרים וורקס הודיעו שג'והנסון תככב באדפטציה הקולנועית לסדרת המנגה  - "Ghost in the Shell" תפקיד שעבורו תקבל כ-10 מיליון דולר.
19. את תפקיד הקול המהולל בסרט "היא" קיבלה אחרי שסמנתה מורטון פרשה מההפקה. ג'והנסון הגיעה לפגישה עם הבמאי ספייק ג'ונס, הפגישה נמשכה שמונה שעות שבמהלכן היא רק דיברה וכשסיימו, הייתה "מיובשת ומורעבת", כפי שסיפרה למגזין "ואניטי פייר". 
20. קצת אחרי ש"אבודים בטוקיו" הפך אותה לכוכבת עולה בשמי הוליווד, ג'והנסון הודתה בראיון שהיא מזדהה עם דמותה בסרט ויש לה משיכה בלתי מוסברת לגברים מבוגרים ממנה - עניין שהוכיח את עצמו כשיצאה עם בניסיו דל טורו, המבוגר ממנה ב-17 שנה, ג'וד לאו המבוגר ממנה ב-11 שנים, ג'רד ליטו המבוגר ממנה ב- 12 שנים וגם שון פן, בן ה-54.
21. אבל היו לה גם מערכות יחסים עם גברים בני גילה, פחות או יותר. ביניהם ג'סטין טימברלייק (כך לפי השמועות) וג'וש הארטנט.
22. היא ניהלה מערכת יחסים בת כמה שנים עם ריאן ריינולדס ונישאה לו ב-2008. השניים התגרשו ב-2010 עקב "חילוקי דעות".
23. לבסוף היא הקימה משפחה עם העיתונאי הצרפתי רומיין דוריאק, שמבוגר ממנה בסך הכל בשנתיים.
24. היא התחילה לצאת עם דוריאק בנובמבר 2012 והתארסה לו באוגוסט 2013. בתם, רוז דורותי, נולדה בספטמבר 2014 (שמה האמצעי ניתן לה על שם סבתה של ג'והנסון).
25. הם חיים בשכונת לוס פליז הטרנדית בלוס אנג'לס. בין השכנים שלהם אפשר למצוא את בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, כריס פיין, קריסטן סטיוארט, מארק רופאלו ואפילו האקס, ריאן ריינולדס. 
26. ב-2008 שמועות עקשניות במיוחד טענו שג'והנסון מנהלת מערכת יחסים עם הנשיא אובמה והיא אפילו הכריזה במסיבת עיתונאים משונה במיוחד, שהיא עומדת להתחתן איתו. הנשיא, לעומת זאת, הכחיש כל קשר לתומכת הנלהבת שלו והודה רק בכך שכתב לה מייל תודה על תמיכתה הפומבית בו.
27. החבר הכי טוב שלה בהוליווד הוא השחקן כריס אוונס, ששיחק לצדה בסרטים "תוצאה מושלמת", "יומני האומנת" ו"קפטן אמריקה: חייל חורף". 
28. היא נחשבת לאחד מסמלי הסקס הבולטים של תקופתנו וזכתה בשלל תארי "האישה הכי סקסית" ממגזיני הגברים השונים. אבל לא רק גברים חושקים בה: בסקר שנערך בקרב 5,000 קוראות על ידי מגזין "גלאמור", ג'והנסון נבחרה לבעלת "הגוף הלוהט ביותר בעולם".
29. היא יודעת לנגן בקאזו, כלי נגינה אמריקאי שנקרא בעברית "ציקוצית".
30. היא תומכת נאמנה של ישראל. כשנבחרה בתחילת השנה לשמש כפרזנטורית החדשה של חברת סודהסטרים, ארגונים אנטי־ישראליים קראו להחרים אותה. בתגובה, היא פרשה מתפקידה כשגרירת ארגון זכויות האדם אוקספם בתום שמונה שנים, לאחר שביטאו דעות אנטי-ישראליות.
כה אמרה סקרלט
1. "כל כך נמאס לי לשמוע מלהקים שואלים אותי אם כואב לי הגרון. האנשים שאומרים לי שהקול שלי הוא ייחודי ויוצא דופן, הם האנשים שתמיד יהיו קרובים ללבי".
2. "יש לי אישיות אובססיבית. אני אעשה לעצמי מניקור בשלוש לפנות בוקר, כי אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בדיוק כמו שאני רוצה. אולי זה הסוד להצלחה שלי".
3. "אני לא מדברת על מערכות היחסים שלי. זה תמיד חוזר ובועט לך בפרצוף. אבל כן קראתי המון דברים שנכתבו עלי וחשבתי לעצמי 'וואו, הבחורה הזו נשמעת ממש מגניבה!'".
4. "אני מקווה שיום אחד יהפכו אותי לדמות במשחק וידיאו. לפחות אז לא יהיה לי צלוליט".
5. "אני מאוד מאמינה בחשיבותם של ניתוחים פלסטיים. כשזה נחוץ, זה נחוץ. אני לא רוצה להיות זקנה מרשעת".