על אף ההצהרות על בואו של החורף, נדמה שגם העונה נזכה לראות יותר ימים של שמש מאשר ימים גשומים. אם נתעלם לרגע מססמאות כמו "ישראל מתייבשת" ונתייחס רגע לעולמנו הקטן והאופנתי, אין ספק שמדובר כאן במכה קשה. הרי רובנו כבר הספיק להעמיס שקיות בבגדי חורף מהממים. אז כדי להתמודד עם חוסר הוודאות האקלימי, כדאי שנאמץ אל לבנו את הדבר הכי קרוב שיש לנו למעיל - הז'קט. הוא קצר, לא עבה מדי, צבעוני וצעיר - בעצם כל מה שצריך כדי לעבור את התקופה הזאת. 

אם נדבר רגע על טרנדים בתחום הז'קטים, אז אספר לכם שהעונה המעצבים פשוט התפרעו, כך שתוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים והדפסים. בהתאם למגמות מהחורף שעבר, גם העונה נזכה לראות זליגה של צבעים קיציים אל המלתחה שלנו. ז'קטים לבנים, ורודים ובצבעים ניטרליים תוכלו למצוא בכל רשת כמעט ובכך לצאת מעט מהאפרוריות. כמו כן, ההדפסים הצבעוניים חוגגים על המדפים, והם כוללים איורים של פרחים, נקודות, שפתיים ובעלי חיים. 

ההמלצה שלי היא להשיג ז'קט אחד לפחות בצבע בהיר, כך תוכלו לשדרג את הלוק גם אם אתם מעדיפים את המראה היומיומי. זאת בעצם ההזדמנות שלכם להעז, לשלב ולהתפרע.


צילום: אודי דגן # אבי ולדמן # ניר יפה # אפרת אשל # ולרי בלקינד # אודי דגן # גלעד בר שלו # מיכאל טיופול # גורן ליובוניציץ # אמיר יהל # יח"צ


ז'קט - קאלה, 345 שקל


ז'קט - נומרו 13, 995 שקל