סערה במערכת הפוליטת בעקבות דבריה של ח"כ חנין זועבי (בל"ד) שהשוותה מוקדם יותר היום (א') בין צה"ל ודאעש. 

השר ישראל כץ (ליכוד) אמר כי ידרוש מהמערכת המשפטית למצוא דרך להרחיק את זועבי מהכנסת: "בעוד בשארה הבוגד מקבל בסכנין תעודת הוקרה, קופצת בת חסותו זועבי ומכנה את צה״ל: ״צבא של רוצחים שהם טרוריסטים יותר גרועים מדעאש״ , ומסיתה צעירים שלא להתגייס לצה״ל.

 כץ הוסיף כי: "מי של עוצר דבר אחד מקבל בפרצוף את הדבר השני! יש כאן פעולה ברורה של דיבה, בגידה והמרדה. בישיבת הממשלה הבאה אדרוש להנחות את המערכת המשפטית, למצוא דרך חוקית להרחיק אותה מהכנסת ולגרש אותה לאלתר מהארץ. יש גבול למה שמדינה ריבונית ואזרחים יכולים וצריכים לספוג מבוגדת עם דיפלומה". 

גם סגנית שר הפנים פאינה קרשנבאום (ישראל ביתנו) התייחסה לפרובוקציה התורנית של זועבי ורמזה כי במושב הקרוב תעביר הקואליציה את ״חוקי זועבי״ אשר ימנעו מחברת הכנסת ״להמשיך לכהן ואף להיחבא בעתיד: "זועבי יודעת שימיה בכנסת כשגרירת החמאס, ספורים ואיתם יבוא גם סוף עידן החסינות שהכנסת נתנה לה . במושב הקרוב הכנסת תעביר ברוב גדול את חוקי זועבי שיפסלו אותה הם מכהונתה הנוכחית והן מניסיון להיבחר בעתיד״.

 ח"כ דני דנון (ליכוד) אמר כי "זועבי לא מפספסת שום הזדמנות להוכיח שמקומה בבית הכלא. אמירותיה שחצו מזמן את גבולות המוסר והצדק, מוסיפות נדבך נוסף לעתירה שהגשתי לבג"ץ בדרישה לאפשר להעמידה לדין ולסלקה מהכנסת".

גם ח''כ מירי רגב מיהרה להגיב להתבטאות מעוררת המחלוקת של זועבי, ואמרה כי מקומה הוא בכלא, ולא בכנסת ישראל: "ח''כ זעבי חצתה בדבריה את כל הקווים האדומים. בהשוואתה בין צה"ל לדאע״ש היא למעשה חייבת לחדול מלכהן בכנסת ישראל. זועבי הוכיחה הפעם יותר מתמיד כי היא משמשת כאויבת לישראל ומקומה אינו מתאפשר עוד בכנסת ישראל. ח''כ זועבי היא אויבת מסוכנת ומקומה בכלא ולא בכנסת.