נקמו בראש העיר, קיבלו הסדר טיעון מקל: בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (רביעי) 14 חודשי מאסר על שרון קדוש, הנחשב "חייל" בארגון הפשיעה של שלום דומרני, לאחר שהורשע בקשירת קשר להצתת כסאות ודוכנים בחוף הים באשקלון, על רקע ניסיון להשתלט על העסקים בחופי העיר. כתב האישום נגד קדוש תוקן משמעותית, בשל קשיים בראיות נגדו. ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, הביע חוסר סיפוק מהעונש, שאינו מרתיע, לדעתו, את ארגוני הפשיעה הפועלים בעיר. 


קדוש הודה במסגרת כתב אישום מתוקן שהוגש נגדו, שממנו נמחק סעיף עבירת ההצתה. על פי כתב האישום המקורי, בחודש מאי האחרון, הגיעו לפנות בוקר אנשיו של דומרני לחוף בר כוכבא באשקלון, שם הם הציתו ציוד ובתי עסק השייכים לעיריית אשקלון ונמלטו מהמקום. המעשים, שהנזק מהם נאמד ב-200 אלף שקל, היו בנקמה על פעילות של ראש העירייה לאכיפת רישיונות בבתי עסק בחוף הים.

יחד עם קדוש הואשמו ולדיסלב חייטוביץ', שהורשע בעבירה של סיוע להצתה, ושגיא אברזל, שהורשע בקשירת קשר לפשע, הצתה, התפרצות וגניבה. גזר דינם של השניים, שאף עמם נחתם הסדר טיעון, יינתן בהמשך. 


התקופה שבה התנהלה הפרשה זכורה לראש העירייה היטב: "עם אבטחה צמודה, החיים של בני המשפחה לא היו חיים. זה לא נעים כשגורמים כאלה ואחרים מאיימים על חייך, ומונעים ממך לעשות סדר ציבורי בעיר. כשאתה שומע שאחד מהם קיבל 14 חודשי מאסר, שלא בטוח אפילו שירוצו עד תומם, אתה שואל את עצמך מה יהיה ביום שאחרי? עונש כזה אינו מרתיע. זאת לא הפעם הראשונה שהחבר'ה האלה יושבים בכלא. הם יצאו והאיומים האלה יימשכו. הייתי רוצה לראות אותם בבית האסורים לשנים רבות יותר". 

סנגורו של קדוש, עורך הדין משה יוחאי, דווקא הביעו סיפוק רב מההסדר. "בסופו של דבר מדובר בהסדר שמשקלל את הקשיים הראייתיים, כמו חוסר מהימנות הבולטת של עד המדינה", מסר. "אנחנו שמחים שהפרקליטות החליטה לקבל את טענותינו".